چشم ساپینتو ارسلان مطهری را گرفت/ امید به گیتاریست پرتغالی

ارسلان مطهری مهاجم استقلال پس از مذاکره با مدیران، قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کرد. پس از جذب شهباززاده، تمدید قرارداد رمضانی و مذاکرات برای جذب کاوه رضایی، شایعات زیادی پیرامون آینده کاری ارسلان مطهری به گوش می‌رسید. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که مطهری از استقلال جدا خواهد شد و سپاهان به‌دنبال جذب این بازیکن است. این اخبار در شرایطی مطرح شد که مطهری یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد داشت. با این حال در سکوت خبری، مدیران استقلال پس از مذاکره با ارسلان با او به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر نیز تمدید شود. ارسلان که سابقه بازی در مقاومت، نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور و ذوب آهن را دارد، سومین فصل حضور خود در باشگاه استقلال را تجربه می‌کند و موفق شده است گل‌های مهم و تأثیرگذاری را برای این تیم به ثمر برساند.
مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قراردادش، به‌مدت دو فصل دیگر و تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندگار خواهد بود. اما ارسلان در فصل گذشته چه کار کرد؟ مطهری در ۲۶ بازی فصل گذشته حضور داشت که جمع دقایق حضورش در زمین ۷۳۰ دقیقه بود، مطهری توانست در این دقایق یک پاس گل بدهد و سه گل نیز خودش به ثمر برساند.
البته این آمار برای یک مهاجم چندان رضایت‌بخش نیست، اما ارسلان فصل پیش چندان مورد توجه فرهاد نبود و دقایق کمی فرصت حضور در زمین مسابقه را داشت به همین دلیل هم تعداد گلی که به ثمر رساند طبعاً کم است! اما مطهری بدون در نظر گرفتن شرایط فصل قبل خود به‌مدت دوسال دیگر با استقلال قرارداد بست. ارسلان بارها نشان داده علاقه قلبی خاصی به استقلال دارد و همین نکته او را پایبند این تیم کرده است.
مطهری حتی روی نیمکت هم دردسری برای تیم درست نمی‌کند. اگر ارسلان بتواند مورد توجه ساپینتو قرار بگیرد قطعاً توانایی خود را به اثبات خواهند رساند. گیتاریست استقلال تاکنون نشان داده سر بزنگاه فرصت‌طلب بوده و توانسته نتیجه را برای استقلال تغییر دهد. مطهری فرصت دارد خودش را به سرمربی پرتغالی ثابت کند و شاید فصل بیست و دوم شرایطی کاملاً متفاوت از قبل داشته باشد، این نکته را فراموش نباید کرد که خیلی‌ها ارسلان را در لیست خروجی استقلال می‌دیدند اما او در استقلال ماند.

مطلب پیشنهادی

معرفی کتاب/ جنایات و مکافات؛ مصائب راسکولنیکوف

سایت بدون – «جنایت و مکافات» (Crime and Punishment) یکی از آثار برجسته و معروف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *