چه کسی انتخاب می‌شود، پیاتک، په‌په یا یوویچ؟/بارسلونا به دنبال جانشین سوارس

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/c2a7890d7cb01d9b69569b5b330877ae

سام مارسدن

سایت بدون -بارسلونا عملکرد کریشتوف پیاتک، نیکولاس په‌په و لوکا یوویچ را در این فصل زیر نظر گرفته است. آنها به دنبال جانشینی بلندمدت برای لوییس سوارس هستند و این سه مهاجم در فهرست آنها جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.
سوارس بازیکنی کلیدی در بارسلونا است اما در ژانویه ۳۲ ساله می‌شود و بارسا می‌داند که باید به فکر آینده باشد. منیر الحدادی در حال حاضر تنها ذخیره سوارس است اما قرارداد او هم در تابستان منقضی می‌شود و با توجه به شرایط فعلی، بعید است که او قرارداد جدیدی امضا کند.
پاکو آلکاسر از سوی دیگر در دوران قرضی حضور در بوروسیا دورتموند خوش درخشیده است و باشگاه آلمانی می‌خواهد که قرارداد او را دایمی کند.
پیاتک از جنوا، په‌په از لیل و یوویچ از آینتراخت فرانکفورت همه در فهرست خرید بارسلونا در خط حمله قرار دارند و این باشگاه عملکرد آنها را در این فصل زیر نظر دارد.
پیاتک ۲۳ ساله در تابستان از تیم کراکوویا به جنوا پیوست و تاکنون در ۱۳ بازی برای این تیم ایتالیایی توانسته ۱۳ گل به ثمر برساند. البته او در پنج مسابقه اخیر جنوا نتوانسته گلی بزند. په‌په بازیکنی است که در کناره‌ها بازی می‌کند اما سران بارسا بر این باور هستند که او می‌تواند خود را با شرایط تطبیق دهد و به مرکز خط حمله بیاید. این بازیکن ۲۳ ساله تا اینجای فصل لیگ یک فرانسه توانسته هشت گل به ثمر برساند.
یوویچ، بازیکن تیم ملی صربستان هم شروع خوبی در این فصل داشته و به همین دلیل توجه بارسلونا را جلب کرده است. او در تمامی رقابت‌ها در این فصل ۱۲ گل به ثمر رسانده که ۵ گل آن در تنها یک مسابقه و برابر فورتونا دوسلدورف بوده است. او در حال حاضر بهترین گلزن بوندس‌لیگا در این فصل بوده است.
این بازیکن ۲۰ ساله از بنفیکا به فرانکفورت قرض داده شده و قرار است دو سال در این تیم بازی کند، هرچند که باشگاه آلمانی این گزینه را دارد که با پرداخت مبلغی مشخص، قرارداد او را دایمی کند. آنها در اندیشه این کار هستند و می‌خواهند او را به‌صورت دایمی در اختیار داشته باشند.
سوارس در بارسلونا در این فصل ۹ گل به ثمر رسانده است. او چندان نگران برنامه‌های باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید نیست. این مهاجم اخیرا گفته بود که طبیعی است بارسلونا به دنبال یافتن جانشینی بلندمدت برای او باشد: «زمانی که می‌گویند بارسلونا یک مهاجم شماره ۹ می‌خواهد، اصلا عجیب نیست. روشن است که آنها می‌خواهند بازیکنان جدیدی بیاورند. من ۳۱ سال دارم و بارسا باید به‌عنوان یک باشگاه به فکر آینده‌اش باشد. آنها همیشه به مهاجم، مدافع چپ و بازیکنان در پست‌های دیگر نیاز خواهند داشت.»
بارسا به دنبال جذب یک مهاجم جدید است اما اولویت اصلی آنها در خط دفاعی و خط میانی است و می‌خواهند تیمشان را در این پست‌ها تقویت کنند.
منابع بسیاری می‌گویند که بارسلونا سه بازیکن را زیر نظر دارد: ماتایس دلیخت و فرنکی دیونگ از آژاکس و آدرین رابیو از پاری‌سن‌ژرمن. البته بر سر خرید دو بازیکن هلندی آژاکس، رقابت سختی با منچسترسیتی وجود دارد و باشگاه پپ گواردیولا هم این دو بازیکن را زیر نظر گرفته و به دنبال جذبشان است.
از طرفی، یک گزینه دیگر بارسلونا در خط میانی خرید پل پوگبا از منچستریونایتد است، هرچند که این خرید با مخالفت برخی در هیات مدیره روبه‌رو است و مدیران باشگاه بر سر انتقال او با هم هم‌نظر نیستند.
منبع: ESPN

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *