چه کسی سرمربی استقلال می شود؟مجیدی، قلعه‌نویی، آقای ایکس!

سایت بدون- اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود تایید کرده‌اند که ظرف روزهای آتی – نهایت تا آخر هفته – سرمربی استقلال مشخص می‌شود.
اینکه اگر استقلال با انتخاب سرمربی‌اش فقط تا روزهای منتهی به آخر هفته فاصله داشته باشد اتفاقی خوب و بدان معنا است که تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال به جمع‌‌بندی کامل رسیده‌اند و می‌خواهند گزینه مورد نظر خود را معرفی کنند اما حقیقت این است که مسوولان باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید دچار سردرگمی شده‌اند و بعید است که تا آخر هفته موفق به انتخاب سرمربی جدید شوند و احتمالا معرفی نام سرمربی جدید استقلال تا دو هفته آتی به درازا خواهد کشید. البته ممکن است این زمان قدری بیشتر هم بشود به این دلیل که نتیجه فینال جام حذفی که سپاهان امیر قلعه‌نویی نیز با آن درگیر است، در انتخاب سرمربی جدید استقلال بسیار تاثیرگذار است. اگر قلعه‌نویی در میان گزینه‌های سرمربیگری استقلال قرار نداشت، می‌شد به پایان این فرآیند دلخوش بود اما واقعیت این است که در میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند افرادی که دوست دارند قلعه‌نویی سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد.
از سویی مجیدی هم خواهان دارد و اوضاع وقتی پیچیده‌تر می‌شود که یک ماه پیش امیرحسین فتحی وقتی با اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال و برخی اعضای هیات مدیره نشست برگزار کرد، در آن جلسه مکتوب شد که برای استقلال سرمربی خارجی استخدام شده و مجیدی هم دستیارش شود اما تا به امروز به دلایل گوناگون نه انتخاب سرمربی خارجی جدید محقق شده و نه تصمیم‌گیران برای انتخاب مربی ایرانی به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند. استقلالی‌ها در واقع میان ۳ نام گیر افتاده‌اند: مجیدی، قلعه‌نویی و آقای ایکس!
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *