چگونه سریال فرندرز به یورگن کلوپ کمک کرد تا انگلیسی بیاموزد/جویی معلم یورگی

سایت بدون- یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید برای یاد گرفتن زبان انگلیسی، تماشای سریال فرندز کمک بزرگی به او کرده و مکالمه‌های ساده‌ی این سریال باعث شده بتواند به راحتی در یادگیری انگلیسی پیشرفت کند.

یورگن کلوپ، سرمربی محبوب لیورپول که فصل گذشته با این تیم قهرمان اروپا شده می‌گوید وقتی تصمیم گرفته برای تقویت انگلیسی‌اش فیلم تماشا کند درک دیالوگ‌های اکثر فیلمهای برای او دشوار بوده ولی دیالوگ‌های ساده و جذاب سریال فرندز را متوجه می‌شده و به همین دلیل، این سریال کمک بزرگی به او برای یادگیری زبان انگلیسی بوده.

یورگن کلوپ که در برنامه زنده شبکه بی‌بی‌سی شرکت کرده بود در این باره گفت:” من با تماشای فرندز انگلیسی یاد گرفتم چون دیالوگ‌هایش ساده بود و راحت می‌شد فهمید چه می‌گویند”.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت:” اول سعی کردم فیلم تماشا کنم ولی در فیلم‌ها اکثرا با لهجه‌های خاص صحبت می‌کنند و چیزهایی از این قبیل که کار را سخت می‌کند. در فیلم‌ها کلمات را درست تلفظ نمی‌کنند. در فیلمها یک عالمه حرفهای مبتذل و به درد نخور هم هست که مجبورید آنها را هم دنبال کنید”.

کلوپ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:” ساده‌ترین راه برای انگلیسی یاد گرفتن آلمانی‌ها، سریال فرندز است. مکالمه‌ها در این سریال ساده است و شما از همان اوایل عملا می‌توانید همه کلمات را متوجه شوید. برای همین بود که من از این سریال استفاده می‌کردم”.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *