چگونه فیلم های «تایم لپس» بسازیم؟


سایت بدون – تایم لپس (Time-Lapse) روشی در فیلمبرداری است که توسط یک دوربین عکاسی و با ثبت عکس‌های پیاپی، اتفاقاتی  را که در عرض چند ساعت یا روز رخ می‌دهد با سرعت بالا و در عرض چند دقیقه می‌توان به نمایش گذاشت که از این نمونه‌ها می‌توان به طلوع و غروب خورشید، رشد گیاهان و… اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مندید چنین فیلم‌هایی تولید کنید، بهتر است بدانید نرم‌افزارهایی وجود دارد که کار شما را بسیار ساده‌تر کرده‌اند، یکی از این نرم‌افزارها،LRTimelapse Pro  است؛ نرم‌افزار قدرتمندی که می‌توان از آن برای ویرایش، درجه‌بندی و همچنین رندر تصاویری که به صورت تایم لپس گرفته شده‌اند، استفاده کرد.
این نرم‌افزار با استفاده از پارامترهای زمانی برای فریم بندی یک تصویر متحرک، برای شما امکان ایجاد تغییرات  را توسط نرم‌افزارهای  Adobe Lightroom  یا Camera RAW  فراهم می‌کند. همچنین باید گفت که توسط این نرم‌افزار می‌توانید جلوه پیشرفته و حرفه‌ای به تصاویر تایم لپس خود بدهید که در این زمینه می‌توان از نرم‌افزار‌های Adobe Lightroom, Adobe Camera RAW یا Adobe After Effects کمک‌  زیادی گرفت.
از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به LRTimelapse Pro اشاره کرد؛ استفاده از تمامی قابلیت‌های Lightromm و درجه‌بندی رنگ هم از دیگر برتری‌های این نرم‌افزار نسبت به نمونه‌های مشابه به شمار می‌رود.
 همچنین با کمک این نرم‌افزار می‌توانید افکت‌های مختلف را روی فایل‌ها ایجاد کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار، قابلیت‌های Fade in و Fade out است؛ تصویربرداری تایم لپس مانند تغییر روز به شب و نیز وجود فیلتر‌های شعاع‌گذاری شده برخی دیگر از جنبه‌های مثبت این نرم‌افزار به شمار می‌رود.
ازسوی دیگر باید گفت ، این نرم‌افزار با بیشتر سیستم‌های عامل سازگاری دارد که این ویژگی‌ای بسیار مهم است ،چراکه طیف وسیعی از کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند، اگر شما هم می‌خواهید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید و ویدئوهای تایم لپس جالبی بسازید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *