چیلاورت نامزد ریاست جمهوری پاراگوئه شد


سایت بدون – خوسه لوئیس چیلاورت، سنگربان و کاپیتان سابق تیم ملی پاراگوئه به‌عنوان نماینده حزب جوان کشورش، جنبشی که چند سال پیش تشکیل شد، روز پنجشنبه هفته گذشته برای انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه اعلام کاندیداتوری کرد. چیلاورت که اکثر روزهای درخشان دوران بازیگری‌اش را در تیم‌های ولز سارسفیلد و سن لورنسوی آرژانتین سپری کرد و اکنون بازنشسته شده است، درباره دلیل کاندیدا شدنش برای ریاست جمهوری پاراگوئه گفت که احساس می‌کند می‌تواند برای هموطنانش کشوری بهتر بسازد. او که شعار «به پاراگوئه‌ای بودنت افتخار کن» را برای کمپین انتخاباتی‌اش انتخاب کرده است، گفت:«ما متوجه هستیم که مشکلاتی سر راه‌مان قرار خواهد گرفت اما این را هم می‌دانیم که در یک دوره ریاست جمهوری می‌توانیم تأثیر خودمان را بر کشور بگذاریم و در تاریخ کشور محبوب‌مان پاراگوئه، رد پایی از جان و دل باقی بگذاریم.»
چیلاورت درباره برنامه‌ها و اهداف خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه اظهار داشت:«اقتصاد کشور به سمت دیجیتالی شدن پیش خواهد رفت. تقویت آموزش به‌عنوان ستون‌های توسعه یکپارچه پاراگوئه، دفاع از حقوق بشر، رفاه و امنیت برای تمام پاراگوئه‌ای‌ها و توسعه اقتصاد و کار هم اهداف ما هستند. پاراگوئه به زمانی رسیده که نیاز به تغییر دارد و ما نسلی هستیم که می‌توانیم آن را تبلیغ کنیم. ما به افراد جوانی امید داریم که پا در جای پای پدرانشان خواهند گذاشت و آینده کشور را خواهند ساخت. ما می‌خواهیم تعهد خودمان را برای ساختن پاراگوئه‌ای بهتر برای تمام مردم نشان دهیم. می‌خواهیم ارزش کلمه تعهد را نشان دهیم و وعده‌های فراوانی که تحقق نیافتند را محقق کنیم.»
چیلاورت در حالی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه اعلام کاندیداتوری کرده است که ماه گذشته برای او به خاطر افترا زدن به آلخاندرو دومنیگس، رئیس کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی و فاسد خواندن وی در بیش از یک مورد، یک سال حبس تعلیقی در نظر گرفته شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *