ژستد ۳۵۶دقیقه در حسرت گلزنی برای استقلال



سایت بدون – پیش از بازی با پیکان زمزمه نیمکت‌نشینی رودی ژستد از تمرین استقلال به گوش می‌رسید و گفته می‌شد شاید فرهاد مجیدی در این بازی از امین قاسمی‌نژاد بازی بگیرد اما در نهایت این پیش‌بینی اشتباه درآمد و رودی باز هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.
تصمیمی که باز هم سبب گلزنی این مهاجم فرانسوی نشد. ژستد با اینکه در به ثمر رسیدن گل استقلال به طور اتفاقی نقش داشت اما در دیگر گل‌های استقلال هیچ اثری از او دیده نشد و نتوانست برای تیمش مهره گلزنی باشد. آمار دقایقی که ژستد نتوانسته برای استقلال گلی به ثمر برساند با احتساب بازی با پیکان به عدد ۳۵۶ دقیقه رسیده است. دقایقی نسبتاً طولانی که اگر ادامه یابد بدون شک عرصه را برای این بازیکن تنگ‌تر خواهد کرد. البته سرمربی استقلال نشان داده علاقه ویژه‌ای به این بازیکن دارد و تحت هر شرایطی دوست دارد ژستد در ترکیب اصلی تیمش بازی کند.
در بازی با پیکان نیز این مهاجم فرانسوی ۸۸ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما صحبت‌های سرمربی استقلال بعد از این بازی کاملاً نشان داد که از عملکرد مردان هجومی‌اش راضی نیست. دو گل استقلال در این بازی توسط مدافعان به ثمر رسید و فقط ارسلان مطهری بود که به عنوان مهاجم تخصصی موفق به گلزنی شد.
تردیدی نیست اگر ژستد می‌خواهد به همین منوال در ترکیب استقلال ادامه دهد باید در بازی‌های آتی پایش به گلزنی باز شود. شاید به ثمر رساندن یک گل ۳ امتیازی در بازی با سپاهان بتواند این مهاجم را هم از سایه بیرون آورد و به صف گلزنان تیمش ملحق کند.
نکته‌ای که در استقلال قابل تأمل است اینکه، بازیکنانی همچون ارسلان مطهری، یامگا، وریا غفوری، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و حتی جعفر سلمانی موفق به گلزنی شده‌اند اما همچنان پای ژستد به گلزنی باز نشده و این بازیکن در حسرت گل زدن برای استقلال به سر می‌برد.
پیش از بازی با پیکان نیز آماری از ژستد منتشر شد که در ۸۰ بازی فقط ۱۲ گل به ثمر رسانده که حالا با اضافه شدن بازی پیکان تعداد بازی‌هایی که او موفق به گلزنی نشده فزونی می‌گیرد. آیا ژستد با گلزنی مقابل سپاهان برتمام نقدها سرپوش می‌گذارد؟

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *