کاپیتان پرسپولیس برابر سایپا کیست؟

تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می رود که کاپیتان اول و دوم این تیم در فهرست حضور ندارند.

سایت بدون -قرمزپوشان تهرانی عصر امروز اولین بازی خود با هدایت گابریل کالدرون در مقابل یک تیم لیگ برتری را برگزار می کنند. شاگردان این مربی کهنه کار آرژانتینی در حالی به مصاف تیم ابراهیم صادقی خواهند رفت که سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان این تیم در فهرست حضور ندارند و بازی در غیاب آن ها برگزار خواهد شد.

اما امید عالیشاه کاپیتان سوم تیم پرسپولیس در فهرست منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای این بازی جای دارد. او البته امروز ساعت ۱۳ به باشگاه پرسپولیس می رود و باید دید چه اتفاقی در جلسه اش با ایرج عرب رخ خواهد داد و آیا اساسا در ترکیب اصلی خواهد بود یا نه.

در صورت غیبت امید عالیشاه، احتمالا احمد نوراللهی یا علیرضا بیرانوند بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهند بست. نوراللهی از لیگ چهاردهم در عضویت تیم پرسپولیس است اما او یک و نیم سال را به علت سربازی در تیم تراکتورسازی سپری کرد.

نکته جالب این که در اردوی ترکیه علیرضا بیرانوند نقش رهبری را در تیم ایفا می کرد و در طول بازی با بازیکنان صحبت های زیادی را انجام می داد و شاید در صورتی که در پرسپولیس بماند، سال های آینده به بازوبند کاپیتانی این تیم هم برسد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *