کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» منتشر شد

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن که به تازگی توسط انتشارات ارجمند به چاپ رسیده است، درباره نحوه تربیت و آموزش کودکان باتوجه به گسترش دسترسی به شبکه اطلاعات جهانی، صحبت می‌کند.

سایت بدون – انتشارات ارجمند، کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن را با ترجمه دکتر سید مهدی موسوی موحد روانه بازار کتاب کرد.

در بخشی از این کتاب آمده است: «درواقع ما نخستین نسل از پدر و مادرانی هستیم که فرزندانمان با پدیده‌ای به نام اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و بازی‌های ویدیویی سروکار دارند و به‌راحتی در چند لحظه با فشردن چند کلید به جدیدترین اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توانند با هر فردی در هر جای دنیا ارتباط نوشتاری و تصویری برقرار کنند. این پیشرفت در تاریخ بی‌سابقه است و ما به‌عنوان نسلی که پدرانمان چنین تجربه‌ای نداشته و طبعاً برای آن برنامه‌ای هم نداشتند خود باید این پدیده را شناخته و به فرزندانمان کمک کنیم تا به‌درستی از آن استفاده کنند. به‌طور حتم این پدیده مانند هر پدیده نوظهور دیگری در صورت استفاده درست فواید زیادی به ما و فرزندانمان خواهد رساند و از آن‌سو اگر مدیریت نشود قطعاً به ما و خانواده و جامعه‌مان آسیب خواهد زد.»

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن باقیمت ۴۰ هزارتومان‌ در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *