کشتمش چون می خواست تجاوز کند

زن تبعه بیگانه که مرد هموطنش را کشته و در باغ محل کارش دفن کرده بود،در تحقیقات مدعی شد مقتول قصد تعرض به او را داشته‌ است.

سایت بدون -هفته گذشته اهالی خیابانی در ایوانکی گرمسار با پلیس تماس گرفتند واعلام کردند چند ساعتی است صدای دزدگیر خودرویی در این خیابان آسایش را از اهالی گرفته و مالک خودرو برای قطع صدایش اقدامی نمی‌کند. 
پس از این شکایت تیمی از ماموران کلانتری راهی محل شدند وبا استعلام پلاک خودرو مالک آن را شناسایی کردند. در تماس با مالک پراید، زنی تلفن را پاسخ داد و گفت‌: شوهرم ۱۰روز قبل با خودرویش از محل زندگی‌مان در آبسرد دماوند در استان تهران بیرون رفت و دیگر بازنگشت. در این مدت هم درجست‌وجوی او بودیم امانتوانستیم ردی پیدا کنیم. احتمال می‌دهیم بلایی سر او آمده باشد. با افشای این موضوع احتمال قتل راننده ۳۰ساله خودرو مطرح شدوتیمی ازکارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خودراآغازکردند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این مرد،تبعه بیگانه است که باهمسرش به‌عنوان‌نگهبان دریک باغ درآبسرددماوندزندگی می‌کنند. ردیابی‌های تماس اونشان داد با یک زن درایوانکی ارتباط داشته است.این سرنخ تحقیقات را روی زن جوان تبعه بیگانه متمرکزکرد. 
زن جوان تحت بازجویی قرار گرفت وگفت: من با گرفتن پول، باغ‌ها را آبیاری می‌کنم. باغ محل زندگی مرد جوان را هم آبیاری می‌کردم و به همین دلیل او با من تماس گرفته بود. تناقض‌گویی متهم در بازجویی‌ها باعث شد او با دستور قضایی بازداشت شود که در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت:«چند باری که برای آبیاری باغ رفته بودم، مقتول مزاحمم شد. از او خواستم دست از مزاحمت‌هایش بردارد اما فایده‌ای نداشت‌‌. حتی تهدید کردم موضوع را به همسرش می‌گویم. آخرین بار درحال آبیاری باغ محل زندگی او بودم که به سمتم آمد. قصد تعرض به من را داشت که با میله آهنی به سرش ضربه زدم که باعث مرگش شد‌. بعد هم جسد را در همان باغ دفن‌‌‌کردم.»
سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان دراین‌باره گفت: « بااعترافات متهم جسد مقتول در باغ کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد. زن جوان هم روانه زندان شد و تحقیقات درباره انگیزه‌اش از قتل ادامه دارد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «شکسته نفسی»

سایت بدون – انسان در حالت عادی دارای غروز است و می خواهد خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *