کوبی برایانت: من با جوکر فیلم بتمن شام نخوردم



کوبی برایانت سرانجام داستان عجیب درباره شام خوردنش با «هیث لجر» را توضیح داد. خیلی طول کشید اما سرانجام فهمیدیم که داستان عجیبی که مدیرعامل لیکرز، راب پلینکا درباره شام خوردن کوبی برایانت با هیت لجر، هنرپیشه معروف تعریف کرد، چه بود.
ویدئویی ابتدای سال جاری همه جا پخش شد و در آن پلینکا داشت تیمش را راهنمایی می‌کرد (در کنار دواین جانسون یا همان راک) و یک روایت جالب درباره زمانی که برایانت با لجر شام خورده بود و با او درباره ایفای نقش «جوکر» در فیلم «شوالیه تاریکی» حرف می‌زد را تعریف کرد.
طبق گفته پلینکا، برایانت این فیلم را که سال ۲۰۰۸ تولید شد، تماشا کرده و آنقدر تحت تأثیر هنرمندی لجر برای ایفای نقش جوکر قرار گرفته بود که می‌خواست هر طور شده با او یک قرار ملاقات بگذارد. او گفت «آنها با هم شام خوردند» و برایانت از چیزی که از لجر یاد گرفت برای کسب ۶۱ امتیاز در بازی با «نیکس» در نیویورک در فوریه سال ۲۰۰۹ استفاده کرد.
طبیعی است که خیلی از مردم دوست دارند درباره نقشی که لجر به عنوان شخصیت شرور فیلم بتمن بازی کرد، با او صحبت کنند بخصوص با توجه به اینکه این نقش به شخصیتی نمادین تبدیل شد که سال ۲۰۰۹ به خاطرش جایزه اسکار گرفت. با این حال کم بوده‌اند افرادی که فرصت صحبت کردن با لجر را درباره ایفای نقش جوکر در این فیلم داشته‌اند بخصوص که او مدت کوتاهی قبل از اکران این فیلم درگذشت.
از این رو داستان پلینکا درباره گفت‌و‌گوی برایانت و لجر خیلی‌ها را متعجب کرد. به نظر می‌رسید که او یا از خودش چنین داستانی را سرهم کرده یا اطلاعات را با هم قاطی کرده بود.
اما اکنون کوبی برایانت اسطوره لس‌آنجلس لیکرز، با حضور در یک پادکست سرانجام در این باره شفاف‌سازی کرده است. کوبی توضیح داد که در واقع هرگز فرصت ملاقات با لجر را نداشته است اما تحت تأثیر شیوه‌ای که او نقش جوکر را بازی کرد، قرار گرفت و همان عامل انگیزه گرفتن او برای درخشش در آن بازی بوده است.
او گفت: «برای صرف شام در نیویورک بیرون نرفتم. در اتاقم ماندم. این در واقع داستانی است که راب گفت و با آن، تیم و اطرافیان هیث لجر را گیج کرد. وقتی فیلم بتمن و بازی هیث لجر را دیدم شروع به سرچ کردن درباره او کردم و اینکه چطور ایفای نقش به او واگذار شده بود و چطور به آن خوبی آن را اجرا کرد. همان اتفاق بود که الهام‌بخش من برای درخشش در بازی شد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

یک دیدگاه

  1. فقط همین کاش بیشتر میمونی هیث غروبت خیلی زود بود با اون همه استعداد بری تو خاک زود بود با ۲۸ سال سن خیلی زود بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *