یادداشت ویژه؛یک جام جهانی کاملا متفاوت؛فوتبال با ژاکت


سایت بدون -جام جهانی کنار شوفاژ و بخاری ، جام جهانی با ژاکت و پالتو!
چه چیزهایی در این عمرمان تجربه کرده ایم! چه چیزهایی دیدیم! این جام جهانی دارد تصور ما را از جام جهانی عوض می کند، آیا این تصور تازه ، یک گرمای تازه است در هوای سرد ابری و گرفته این روزها؟ این فقط زمان این جام جهانی نیست که شگفت زده است، مکان آن هم عجیب است. کشوری کوچک که خیلی هم در فوتبال حتی در قاره آسیا برجسته نیست، آیا می تواند میزبانی شایسته برای بزرگترین جشن فوتبالی جهان باشد؟
آن ها شیک کرده اند برای جام جهانی، می خواهند ثابت کنند که با پول می توان همه چیز را خرید، حتی گرمای فوتبال را. ورزشگاه‌هایی که بوی نویی می دهند و تازه از مشما در آمده اند قرار است، یک تمام ماه نبض فوتبال جهان را در دست بگیرند و ستارگان با ضربه های خود به یک توپ فوتبال غم و شادی را در کشورها کم و زیاد کنند.
بعضی ها می گویند این جام جهانی یک توفیق اجباری است. این اولین جام جهانی است که بازیکن بازی های سخت باشگاهی را تمام نکرده اند و در وقت بیکاری چند بازی ملی را هم انجام نمی دهند. همه بازیکنان ازدل مسابقات سنگین باشگاهی آمده اند و حالا در اوج آمادگی هستند، همین باعث می شود که تیم ها با کیفیت بالاتری پا به مسابقات بگذارند. همین باعث می شود که آخرین جام جهانی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هیجان انگیز باشد، برای آن ها که فوتبال را همیشه دوست دارند و همیشه می خواهند سهم خود را از این لذت همیشگی بردارند.
فوتبال باعث نمی شود هیچ کس، هیچ چیز را فراموش کند، فوتبال باعث نمی شود که دنیای ما متوقف شود اما فوتبال بخشی از دنیای کسانی است که آن را از زندگی خود جدا نمی دانند. در اولین جام جهانی که کمتر کسی در حوالی ما، آستین کوتاه برتن دارد، یک جام جهانی دیگر و یک جام جهانی متفاوت را تجربه خواهیم کرد

افشین خماند

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *