یشنهاد شفیلدیونایتد با مالک عربستانی به سامان/قدوس در تیم شاهزاده عبدالله


سایت بدون – سامان قدوس درست از زمانی که برنتفورد به لیگ برتر صعود کرد، از تفکرات توماس فرانک- سرمربی این تیم – دور ماند و روزهای افول او آغاز شد.
هر چه زمان گذشت، شرایط سامان در برنتفورد و رقابت‌های لیگ برتر سخت‌تر از قبل شد. در چمپیونشیپ، قدوس یکی از بازیکنان کلیدی برنتفورد در مسیر صعود بود، در فصل قبل لیگ برتر هم او ۱۷ بار در ترکیب قرار گرفت، ۵۲۷ دقیقه در زمین حضور داشت و یک گل زد. این فصل اما خبری از حضور طولانی‌مدت سامان در زمین ندیده‌ایم.
قدوس ۱۳ بازی در فصلِ رو به اتمام لیگ برتر انجام داده و تنها ۱۲۰ دقیقه فرصت حضور در زمین را به دست آورده. یعنی به طور میانگین و به ازای هر بازی ۹ دقیقه که نمی‌تواند آمار قابل توجهی برای او باشد. نکته جالب اینکه سامان در هر ۱۳ بازی به عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین شده و هرگز به جز یک دیدار در جام حذفی راهی به ترکیب اصلی برنتفورد پیدا نکرده است. او در بازی شنبه شب مقابل لیورپول هم ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست، آن هم در شرایطی که شاید حضور یک بازیکن فانتزی و گره‌گشا مثل قدوس احتمال به ثمر رساندن گل تساوی را بالا می‌برد. توماس فرانک اما تصمیمی برای استفاده از قدوس نداشت و او مجبور شد فقط گرم کند و روی نیمکت بنشیند.
قدوس به همین دلیل و در پایان فصل راهی جز جدایی از برنتفورد نخواهد داشت. در سوئد شایعه کرده‌اند سامان به شهر زادگاه خود، یعنی مالمو برمی‌گردد و پیراهن این تیم را بر تن می‌کند. قدوس اما فعلاً برنامه‌ای برای بازگشت به سوئد ندارد و تمام فکر خود را به این نکته معطوف کرده که در سطح بالای باشگاهی بماند و در لیگ‌های معتبر بازی کند. سلتاویگو از لالیگا در نیم‌فصل به او پیشنهاد بازی داد اما دستمزد قدوس آنقدر بالا بود که باشگاه اسپانیایی قید جذبش را زد.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهـــــــــــاد شفیلدیونایتـــــــــد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود. این تیم قدیمی تحت مالکیت شاهزاده عبدالله بن مساعد عربستانی است. مالک ۵۸ ساله و عربستانی که سال ۲۰۱۴ رئیس سازمان ورزش کشورش بود و البته همزمان مالکیت تیم‌هایی نظیر الهلال یونایتد امارات، بیرشوت بلژیک و کرالایونایتد هند را دارد. او پسر شاهزاده مسعد بن عبدالعزیز است و از سال ۲۰۱۹ صد درصد مالکیت باشگاه شفیلدیونایتد را در اختیار دارد.
سامان که بعد از اتفاقات جام جهانی و نیمکت‌نشینی در تیم ملی ترجیح داده تمرکز خود را روی مسابقات باشگاهی بگذارد، مترصد فرصتی است تا بتواند راهی تیمی جدید شود و البته بیشتر بازی کند. او که این روزها به دلیل شایعه خداحافظی از تیم ملی مورد توجه قرار گرفته، بدش نمی‌آید همچنان در انگلیس بماند و در لیگ برتر بازی کند. اتفاقی که می‌تواند این هافبک ۲۹ ساله را احیا کند. برای سامان، شفیلدیونایتد می‌تواند یک انتخاب جذاب باشد. باشگاهی یکدست با یک مربی جوان و ۴۵ ساله که می‌خواهد برای بقا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر بجنگد.

ZOOM
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *