یوفورگن کلوپ با یک پست عجیب به فوتبال بازگشت

سایت بدون – یورگن کلوپ پس از قبول اولین شغل خود پس از ترک لیورپول، سکوت خود را شکست.

در پایان فصل ۲۳/۲۴، کلوپ پس از نزدیک به ۹ سال موفقیت‌آمیز و پر از جام از مدیریت لیورپول کناره‌گیری کرد.

این مربی ۵۷ ساله در طول تابستان با چندین موقعیت شغلی مختلف مرتبط شد، اما هیچ‌یک به اندازه کافی جذاب نبودند که او آن‌ها را بپذیرد، تا اینکه اکنون.

صبح روز چهارشنبه تأیید شد که کلوپ نقش مدیر جهانی فوتبال ردبول را به عهده خواهد گرفت.

در بیانیه‌ای آمده است: «یورگن کلوپ، مربی ۵۷ ساله آلمانی از اول ژانویه ۲۰۲۵ نقش مدیر جهانی فوتبال ردبول را بر عهده خواهد گرفت. در این نقش، او بر شبکه بین‌المللی باشگاه‌های فوتبال این شرکت نظارت خواهد کرد.»

کلوپ در مورد تصمیم خود برای پذیرفتن این نقش گفت: «بعد از تقریباً ۲۵ سال کنار زمین فوتبال بودن، نمی‌توانستم برای درگیر شدن در چنین پروژه‌ای بیشتر از این هیجان‌زده باشم. ممکن است نقش من تغییر کرده باشد، اما اشتیاق من به فوتبال و افرادی که این بازی را به چیزی که هست تبدیل کرده‌اند، تغییر نکرده است.»

او ادامه داد: «با پیوستن به ردبول در سطح جهانی، می‌خواهم استعدادهای شگفت‌انگیز فوتبالی که در اختیار داریم را توسعه داده، بهبود بخشیده و حمایت کنم. ما می‌توانیم از دانش و تجربه نخبه‌ای که ردبول دارد استفاده کنیم و از دیگر ورزش‌ها و صنایع یاد بگیریم.»

کلوپ افزود: «با هم می‌توانیم به کشف آنچه ممکن است بپردازیم. من نقش خود را به‌عنوان یک مربی و راهنما برای کادر فنی و مدیریت باشگاه‌های ردبول می‌بینم، اما در نهایت، من یکی از اعضای سازمانی هستم که بی‌نظیر، نوآور و آینده‌نگر است. همان‌طور که گفتم، این نمی‌تواند من را بیشتر از این هیجان‌زده کند.»

اولیور مینتسلاف، مدیرعامل پروژه‌های شرکتی و سرمایه‌گذاری‌های ردبول، هم درباره این انتخاب گفت: «ما بسیار به این انتخاب برجسته و بدون شک قوی‌ترین جذب در تاریخ فوتبال ردبول افتخار می‌کنیم. یورگن کلوپ یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین چهره‌های دنیای فوتبال است که دارای مهارت‌های خارق‌العاده و کاریزما است.

او در نقش مدیر فوتبال، تغییرات اساسی در مشارکت ما در فوتبال بین‌المللی و توسعه مداوم آن ایجاد خواهد کرد. ما امیدواریم که در زمینه‌های کلیدی انگیزه‌های ارزشمند و تعیین‌کننده‌ای ارائه کند تا باشگاه‌ها هم به صورت جمعی و هم فردی بهتر شوند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جور کسی را کشیدن»

سایت بدون – جام های شراب قدیمی دارای هفت خط بود که هر کس بنا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *