۵ مقصد احتمالی برای کریستیانو رونالدو در فصل آینده/CR7 به کجــــا می‌رود؟

سایت بدون – کریستیانو رونالدو این اواخر فرم درخشانی داشته اما آینده‌اش شاید جایی غیر از منچستریونایتد باشد. شیاطین سرخ احتمالاً تابستان شلوغی در نقل و انتقالات داشته باشند. آنها برای بازسازی تیم برنامه دارند و معلوم نیست چه کسی فصل بعد می‌ماند. بازسازی زیر نظر اریک تن هاخ انجام می‌شود که در تابستان به تیم ملحق می‌شود و آن‌طور که پدرو آلمیدا، خبرنگار پرتغالی می‌گوید رونالدو در برنامه‌های مربی هلندی جایی ندارد. از طرف دیگر منچستریونایتد بعید است برای فصل بعد سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد و رونالدو می‌خواهد برای تیمی بازی کند که برای بزرگترین جام‌ها مبارزه می‌کند. برای همین ممکن است مهاجم افسانه‌ای برای دومین تابستان متوالی تیمش را عوض کند. او در ۳۷ سالگی نشان داده توان بازی در بالاترین سطح را دارد و برای همین مشتری‌های زیادی دارد. پنج مقصد احتمالی او برای فصل بعد را بررسی می‌کنیم:

۱ رئال مادرید
می‌گویند رئال مادرید مایل است کریستیانو رونالدو را به برنابئو برگرداند. رونالدو قطعاً بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه است و از او مثل یک قهرمان فوق‌العاده استقبال خواهند کرد. رئال از داشتن یک مهاجم آماده دیگر نفع می‌برد چون در این فصل هر وقت کریم بنزما آماده نبوده، رئال با مشکلات زیادی مواجه شده اما با فرمی که این فرانسوی نشان داده امکان کنار گذاشتنش صفر است. بنزما پیش از این نقش حامی رونالدو را داشته و در واقع زیر سایه او بوده اما باید دید آیا دوباره چنین نقشی به او می‌دهند بخصوص حالا که بهترین فرم زندگی‌اش را دارد یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

۲ پاری سن ژرمن
چه پایان جذابی برای داستان رونالدو و لیونل مسی می‌شود! در حالی که احتمالاً کیلیان امباپه به رئال‌مادرید می‌رود، پاریسی‌ها به‌ دنبال یک گزینه متبحر برای جانشینی او هستند. فلورنتینو پرس، رئیس مادرید گفته اخبار انتقال امباپه به رئال شاید درست باشد. سود اقتصادی داشتن مسی، نیمار و رونالدو در یک تیم آنقدر زیاد است که پاری‌سن‌ژرمن نمی‌تواند در برابر این پیشنهاد مقاومت کند. ضمن اینکه رونالدو با موفقیت و تجربه فوق‌العاده‌اش در لیگ قهرمانان می‌تواند پاریسی‌ها را به رویای دیرینه‌شان برساند.

۳ منچستریونایتد
احتمال خیلی کمی وجود دارد که تن هاخ بعد از مشاهده بازی‌های اخیر رونالدو، نظرش را درباره او تغییر داده باشد. او در فوتبال تقریباً به همه چیز رسیده و حضورش در رختکن تیم در جریان یک بازسازی بزرگ می‌تواند کمک زیادی باشد. منچستر اگر رونالدو را برای ماندن متقاعد کند، موفقیت بزرگی به دست آورده. رونالدو با یونایتد خاطرات زیادی دارد و جدایی برای دومین بار تصمیم سختی است. او به تازگی از تن هاخ حمایت کرده وگفته این مربی باید برای ایجاد تغییرات در یونایتد زمان لازم را داشته باشد، با این حال باز هم مشخص نیست که کریس در برنامه‌های تن هاخ جایی داشته باشد و البته خودش هم تمایل داشته باشد در تیمی بماند که جایی در رقابت‌های سطح اول قاره اروپا ندارد.

۴ بایرن مونیخ
روبرت لواندوفسکی در حال حاضر بهترین مهاجم اروپا است. او باارزش‌ترین دارایی بایرن در یک دهه اخیر بوده اما باواریایی‌ها به خطر از دست دادن او در تابستان پیش رو نزدیک شده‌اند. آن‌طور که اسکای اسپورت آلمان گزارش داده این مهاجم لهستانی مایل است در تابستان از بایرن جدا شود. کمی بیش از یک سال از قرارداد او مانده و اگر بخواهد برود، منطقی است که بایرن با فروش او مبلغی به دست آورد در غیر این صورت در تابستان او را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست می‌دهند. آنها یکی را برای جایگزینی لواندوفسکی می‌خواهند. رونالدو هم دوست دارد به آلمان برود و با قهرمانی در بوندس لیگا قهرمانی در لیگ‌های مختلف را به چهار عدد برساند.

۵ اسپورتینگ لیسبون
آیا او به باشگاه اول خود برمی‌گردد؟ بازیکنان زیادی دیده‌ایم که در سال‌های آخر خود به تیم اولشان برمی‌گردند. رونالدو ممکن است یکی از آنها باشد و جالب اینکه احتمال آن را رد نکرده است. دولورس آویرا، مادر رونالدو شهریور گذشته گفت آرزو دارد کریستیانو یک بار دیگر برای اسپورتینگ بازی کند:«اگر دست من بود تا الان به اینجا آمده بود. پسر، دوست دارم قبل از مردنم یک بار دیگر ببینم برای اسپورتینگ بازی می‌کنی. بازگشت به اسپورتینگ اتفاق خوبی است اما با توجه به سطح بازی فعلی‌اش دوست دارد در تیم بزرگتری بازی کند.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *