توسط پلیس لاس وگاس صورت گرفت/ درخواست تست دی‌ان‌ای از رونالدو به دلیل تعرض جنسی

سایت بدون -کریستین رونالدو در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ از تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به یوونتوس ایتالیا با قراردادی به ارزش ۹۹ میلیون و دویست هزار پوند منتقل شد.
پلیس شهر لاس‌وگاس آمریکا نمونه دی‌ان‌ای کریستین رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا را درخواست کرده تا در جریان بررسی پرونده اتهامی تعرض جنسی از آن استفاده کند.
یک وکیل دادگستری به بی‌بی‌سی گفته است که این یک روش خیلی معمول و استاندارد در انجام تحقیقات است. وال‌استریت ژورنال نوشته است که این درخواست قضائی برای سیستم قضائی ایتالیا ارسال شده است. رونالدو هر گونه تعرض به کاترین مایورگا را در هتل لاس‌وگاس در سال ۲۰۰۹ رد کرده است.
در بیانیه‌ای که از طرف کریستین رونالدو منتشر شده، آمده: «آقای رونالدو همیشه خویشتندار بوده؛ همچنان که امروز نیز هست، آن‌چه که در شهر لاس‌وگاس در سال ۲۰۰۹ انجام شده با رضایت دو طرف و طبیعی بوده است و بر همین اساس درخواست نمونه دی‌ان‌ای در جریان تحقیقات این مسأله جای شگفتی ندارد.»مجله هفتگی اشپیگل که برای نخستین‌بار اقدام به انتشار این داستان در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی کرده بود، نوشت که خانم مایورگا دقیقا پس از حادثه در سال ۲۰۰۹ اقدام به شکایت در اداره پلیس لاس‌وگاس کرده بود.اداره پلیس شهر لاس‌وگاس اعلام کرد که «جمع‌آوری نمونه دی‌ان‌ای در این پرونده مانند همه پرونده‌های دیگر تعرض جنسی است و قصد آنها تنها جمع‌آوری اسناد و مدارک مربوط به آن است.»
این اداره همچنین تایید کرد که درخواست رسمی گرفتن نمونه دی‌ان‌ای را برای مقامات ایتالیا نیز ارسال کرده است و گفته «با توجه به اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، ما در خصوص این پرونده اطلاعات بیشتر یا اظهارنظری در این لحظه نخواهیم کرد.»

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *