اوروس؛ گاو شیرده لامبورگینی!

سایت بدون -بسیاری از تحلیل‌گران به هنگام رونمایی نسخه مفهومی لامبورگینی اوروس در سال ۲۰۱۲، انتقادات تندی را به این کمپانی در خصوص ورود به سگمنت ابراس‌یووی‌ها کردند، اما این برند دلیل خوبی را برای چنین اقدامی داشته است. چراکه امروزه اوروس را می‌توان کلید موفقیت کسب و کار لامبورگینی به شمار آورد. به تازگی آئودی که مالک لامبورگینی محسوب می‌شود خبری را در خصوص تقاضای بسیار زیاد مبنی بر خرید اوروس مطرح کرده است.
از تاریخ یکم ژانویه تا ۳۰ ژوئن سال جاری میلادی، لامبورگینی موفق به تحویل ۲۶۹۳ دستگاه اوروس به مشتریان خود شده است. لازم به ذکر است اوروس در این بین بیشترین سهم را داشته است و فروش آن از مجموع فروش هوراکان و اونتادور نیز بیشتر بوده است. این برند ایتالیایی موفق شده که در این مدت ۱۲۱۱ دستگاه هوراکان و ۶۴۹ دستگاه اونتادور V12 را به مشتریان خود تحویل دهد.

بدین ترتیب لامبورگینی در این مدت موفق به فروش کلی ۴۵۵۳ دستگاه خودرو شده که ۹۶ درصد بیشتر از همین زمان مشابه در سال ۲۰۱۸ است. در این زمان بهترین فروش این برند در بازار آمریکا بوده و پس از آن چین، بریتانیا، ژاپن و آلمان سایر مناطق پرفروش این کمپانی اعلام شده‌اند. تقاضا برای خرید لامبورگینی در آمریکا در سال ۲۰۱۹ به میزان ۱۲۸ درصد رشد داشته و به ۱۵۴۳ دستگاه در این مدت اخیر رسیده است. مضاف بر آن فروش این برند در آسیا اقیانوسیه به بیش از دو برابر سال گذشته رسیده و تا این مدت ۱۱۸۴ دستگاه از این خودرو در این مناطق به فروش رفته است. همچنین در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز فروش لامبورگینی از اوایل سال ۲۰۱۹ با ۶۷ درصد رشد به ۱۸۲۶ دستگاه رسیده است.

اما ظاهرا پرونده اوروس در اینجا بسته نمی‌شود، بلکه قرار است که نسخه قدرتمندتر و جذاب‌تر آن به زودی رونمایی شود، همچنین احتمال عرضه نسخه هیبریدی آن نیز برای جذب هرچه بیشتر مخاطب وجود دارد. همچنین لامبورگینی در حال توسعه جانشینانی برای هوراکان و اونتادور نیز است، اما قرار نیست که به این زودی‌ها معرفی شوند.

مطلب پیشنهادی

حتما باید خواند/ کمدی انسانی؛ پروژه جاه طلبانه آقای بالزاک

“کمدی انسانی” (La Comédie Humaine) مجموعه‌ای عظیم از رمان‌ها و داستان‌های کوتاه است که توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *