آیا «الناز شاکردوست » بحران ها را پشت سر گذاشته است؟

سایت بدون – به نظر می رسد الناز شاکردوست بخوبی از بحران اواخر پارسال رهایی پیدا کرده و حالا با بهبود کامل اوضاع جسمی اش در پایان همکاری با پروژه «من می ترسم» روحیه مناسبی دارد. او دیروز درباره اولین همکاری خود با بهنام بهزادی نوشت:« نسیم «من می ترسم» به انتها رسید.تجربه ای جذاب حاصل قلم توانا و نگاه دقیق بهنام بهزادی عزیز که همراه گروهی صمیمی و کاربلد، لحظه هایی دلچسب، صمیمی و تجربه ای نو برایم رقم زد و من، نسیم «من می ترسم»یک لحظه هم نترسیدم. حالا اما، بی‌صبرانه منتظرم تا حاصل نهایی کار را ببینم». گرچه فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در تهران ادامه دارد، اما یکشنبه گذشته بازی شاکردوست در آن به پایان رسید. پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و… همبازیان او در این فیلم بوده اند.
شاکر دوست که زمستان سال گذشته در جریان فیلمبرداری «دو طبقه روی پیلوت» ساخته ابراهیم ابراهیمیان بود، طی یک شوخی از سوی یکی از عوامل از ارتفاع سقوط کرد و تا چند ماه گرفتار درمان تبعات دردناک آن حادثه بود. به طوری که ضربه وارد شده به ستون فقرات او موجب دررفتگی دیسک کمر به صورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد تا ناچار به استراحت مطلق بپردازد. جالب آنکه اقدام عوامل فیلم مذکور در جایگزینی چهره ای دیگر به جای او و کنار گذاشتن راشهای قبلی هم حسابی این بازیگر را دلخور کرد. در نهایت این بازیگر پس از عمل جراحی و انجام چندین مرحله فیزیوتراپی بهبودی کامل خود را به دست آورد
شاکردوست فیلم «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن را هم در نوبت اکران دارد. فیلمی که این بازیگر ۳۴ ساله در آن با امیر جعفری، افسانه چهره آزاد،مهدی سلطانی، آزاده صمدی و … همبازی بوده است.
«شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار هم دیگر فیلمی است که او امسال با آن همکاری داشت و با هوتن شکیبا و چند هنرمند بومی منطقه چابهار همبازی شد. گفته می شود فیلم روایتی از زندگی تروریست معدوم عبدالمالک ریگی است. در این فیلم او نقش دختری جنوب شهر را دارد که در عین علاقه اش به مهاجرت از ایران، درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود. فیلمی که اواخر بهار امسال در سکوت خبری ساخته شد و احتمال دارد به جشنواره فجر امسال هم بیاید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *