آیا زلاتان ابراهیموویچ به هالیوود می رود؟/ با نقش آفرینی ایبرا

سایت بدون -زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان با سختی و خشونت فنون رزمی بیگانه نیست و یک بار قدرت بدنی و جنگجویی خود را با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو پر از حرکات اکشن به رخ کشیده است. این سوئدی ۴۱ ساله کلیپی از پشت صحنه‌ای منتشر کرده که خودش را در حال کار در یک سکانس مبارزه‌ای نشان می‌دهد. او در وسط معرکه شمشیر و سپر در دست دارد و در مقابل انبوهی از مهاجمان با واکنش‌های کنترل شده که کمی به مهارت‌های فوتبالی شباهت دارد، مقاومت می‌کند.
در نگاه اول، این کلیپ شبیه کارهای معمول سازندگان فیلم‌های اکشن مانند سریال جان ویک است که در آن سعی می‌شود مخاطب را با فضای کار بعدی‌شان آشنا و ذهنیت او را آماده کنند.
اما یکی از هشتگ‌هایی که پست بازیکن تیم ملی سوئد را همراهی می‌کند به ‌دلیل آن می‌پردازد که چرا او هنوز در نقش‌هایی مانند بدلکاران حضور می‌یابد: آنتی ویروس اشاره به کاراکتری دارد که او در آخرین بازی‌اش در سینما به آن می‌پردازد.
او در این فیلم در کنار گیومه کانه، ونسان کاسل و ماریون کوتیار بازی می‌کند و نقش گلادیاتوری با نام کایوس آنتی ویروس را در «آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانی» بازی می‌کند، این فیلم اوایل امسال منتشر شده است.
ایبرا که کمربند مشکی تکواندو دارد، با این کلیپ فالوئرهای خود را به وجد آورده و بسیاری از کامنت‌هایی که گذاشته شده به استایل خود او مربوط است. یکی از هوادارانش نوشته: «زلاتان از شمشیر استفاده نمی‌کند، شمشیر از او بهره می‌گیرد». یا دیگری نوشته: «زلاتان مبارزه نمی‌کند، زلاتان مبارزه است». از این دست کامنت‌ها زیر پست او زیاد گذاشته شده.
به نظر می‌رسد زلاتان خود را آماده می‌کند تا مانند امثال نیمار، اریک کانتونا و حتی زین‌الدین زیدان به بازی در سینما بعد از دوران حرفه‌ای فوتبال روی بیاورد. البته این فیلم در سایت معتبر IMDB به امتیاز ۴/۹ از ۱۰ رسیده و امتیاز مخاطبان نیز در «روتن تومیتوز» ۳۹ از ۱۰۰ است و شاید این فیلمی نباشد که او را در لیست درجه اول هالیوود قرار دهد اما از طرف دیگر این فیلم از پشت صحنه قطعاً به برنامه‌های او آسیبی هم نمی‌زند.
این نخستین بار نیست که زلاتان یک فیلم را وایرال می‌کند و در آن قدرت بدنی بالای خود را به نمایش می‌گذارد؛ مهاجم سابق بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا سال گذشته با اشتراک گذاشتن کلیپی از تمرین‌های روزمره و طاقت‌فرسای خود از سوی میلیون‌ها نفر دیده شد. او که آن موقع ۴۰ سال داشت، ویدیویی را منتشر کرد که در آن به‌صورت وارونه در حالی که کیسه بوکس بین ران‌هایش قرار دارد، حرکات کششی انجام می‌دهد. این ویدیو ظرف ۲۴ ساعت توسط ۲۲ میلیون نفر دیده شد و بیش از ۳/۶ میلیون نفر از سراسر جهان آن را لایک کردند.
نکته قابل توجه برای آدم‌های معمولی این است که هیچ راز و یا میانبری برای جاودانگی ابراهیموویچ در عرصه رقابت‌های قهرمانی وجود ندارد و او تنها و تنها با سختکوشی و انگیزه بالا توانسته تا این سن در بالاترین سطح فوتبال بماند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *