در غیاب مسی ، کریستیانو رونالدو ، سرخیو راموس و…/ ستاره این فصل لالیگا کیست؟

سایت بدون – بعد از ۱۷ سال اولین بار است که لالیگا فصل را بدون لیونل مسی شروع می کند، بازیکنی که به طور بالقوه ستاره این لیگ معتبر محسوب می شد.

فقط لیونل مسی غایب لالیگا محسوب نمی شود، حالا همبازی او در تیم پاری سن ژرمن هم در این لیگ حضور ندارد. سرخیو راموس مدافعی قدرتمند که به اندازه مهاجمان گل می زد.

در تمام این سال ها لالیگا محل جدال بهترین های جهان یعنی رونالدو و مسی بود و برای اولین بار است که هیچ یک از این دو حضور ندارند .

حالا سئوال مهم این است که ستاره این فصل لالیگا کیست؟

خوشبختانه بازیکنان زیادی در این بازی حضور دارند و بالاترین سطح فوتبال اسپانیا مملو از استعدادهای درجه یک است ، بازیکنانی که تماشای آنها لذت بخش است و مورد توجه اکثر تیم های جهان هستند . نگاهی داریم به برخی مدعیان بهترین بازیکن این فصل لالیگا

یان اوبلاک ، شماره ۱، درجه یک

شاید لالیگا دیگر بازیکن برتر جهان را نداشته باشد ، اما بهترین دروازه بان بان جهان یعنی اوبلاک بازیکن اتلتیکو مادرید را دارد.این اسلوونیایی با ۵ جام زامورا ( بهترین دروازه بان لالیگا)در موفقیت های تیم دیه گو سیمئونه نقش زیادی داشته

کریم بنزما ، قاتل بالفطره

مهاجم فرانسوی بار گلزنی را در دوران پس از کریستیانو در مادرید بر عهده گرفته است وسطح بازی خود را به شکل محسوسی بالا برده وحالا به بازیکنی کامل تری تبدیل شده است. بنزما در ۳۳ سالگی یکی از بهترین های شماره ۹ فوتبال جهان است.

آنتوان گریزمان ، بدون سایه مسی

گریزمان پس از انتقالش از اتلتیکو به بارسلونا نتوانسته انتظارات را برآورده کند ، اما شاید اکنون که می تواند از سایه مسی خارج شودو پیشرفت کند. بارسلونا برای موفقیت در این فصل احتمالاً به مهاجم فرانسوی نیاز دارد تا ارزش خود را در یک نقش با آزادی بیشتر و مسئولیت بیشتر ثابت کند.

لوئیس سوارز ، مهاجم قهرمان

گل های این اروگوئه ای باعث شد تا آتلتیکو مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا شود و او مشتاق است تا بار دیگر کیفیت خود را ثابت کند زیرا این تیم برای دفاع از عنوان خود تلاش می کند. سوارز فصل قبل جواب محکمی به هر کسی که به او شک داشت داد.

دیوید آلابا ، راموس جدید

پس از رفتن سرخیو راموس به پاری سن ژرمن ،این اتریشی شماره ۴ رئال مادرید در این فصل خواهد بود. آلابا با سابقه و تجربه فراوان قرار است جای یکی از بهترین مدافعان جهان را پر کند

پدری ، اقتدار یک ۱۸ ساله

پدری در حالی که فصل قبل تنها ۱۸ سال داشت ، بسیار خوب درخشید و برای بارسلونا تبدیل به یک جواهرشد. پدری که یک استعداد بی نظیر است در بارسای بدون مسی نقشی کلیدی دارد.

جرارد مورنو ، گلزن ملی

مهاجم ویارئال در دو فصل گذشته برنده جایزه زارا برای بهترین گلزن اسپانیایی در لالیگا شده است. عملکرد او همچنین باعث شد تا زیردریایی زرد در لیگ اروپا در سال ۲۰۲۱ قهرمان شود و به لیگ قهرمانان صعود کند .

مارکوس یورنته ، بازیکن کامل

تعیین یک پست مشخص برای یورنته سخت است اما تشخیص او به عنوان همه کاره تیم قهرمان اتلتیکو آسان است. مسیر یورنته دراین چند فصل همواره صعودی بوده و فصل به فصل بازیکن بهتری شده است

ادن هازارد ، آخرین فرصت

ادن هازارد هنوز هم یکی از بزرگترین اسامی لالیگا است . هر چند در دو فصل قبل نتوانسته به دلیل ناآمادگی ،مصدومیت و هر چیزدیگر خود را ثابت کند اما حالا فرصت خوبی است تا نمایش حیرت انگیز چلسی را با پیراهن سفید رئال مادرید تکرار کند.

ممفیس دپای ، امید بزرگ بارسلونا

زمانی که مسی راهی پاریس شد ، انتظارات ازاین مهاجم هلندی ده برابر شد و بارسلونا به این بازیکن تکنیکی نیاز دارد تا بتواند دوران پسا مسی را پشت سر بگذارد

لوکا مودریچ ، آخرین توپ طلا

نابغه کروات تنها بازیکن باقی مانده در اسپانیا است که یک توپ طلا به نام خود دارد. او ممکن است ۳۶ ساله باشد اما در سال گذشته نشان داد که هنوز یکی از بهترین بازیکنان خط میانی است

منبع: مارکا

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *