شاه ماهی ایرانی در رادار اورتون / فرهاد مشیری به دنبال مهدی طارمی

سایت بدون -پورتو طی روزهای گذشته از لباس‌های اول و دوم خود رونمایی کرد اما اتفاقی که در این مراسم رخ داد، عدم حضور مهدی طارمی در تصاویر منتشر شده از سوی باشگاه پورتو است. مسأله‌ای که باعث شد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال یک انتقال جذاب به گوش برسد. ریچارلیسون ملی پوش ۲۵ ساله و برزیلی اورتون مدنظر تیم‌های لندنی قرار گرفته است. چلسی پیشتاز رقابت برای جذب این بازیکن است هر چند که تاتنهام و آرسنال نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند و قصد دارند او را به تیم خود ببرند.
احتمال انتقال این بازیکن به یکی از سه تیم لندنی، باعث شده تا مدیران اورتون به‌دنبال جذب جایگزین مناسبی برای ستاره تیم‌شان باشند. آنها فروش ریچارلیسون که تا سال ۲۰۲۴ با آنها قرارداد دارد را دور از ذهن نمی‌دانند و از اکنون در لیست خود چند بازیکن را اولویت‌بندی شده برای جایگرینی مهاجم برزیلی در نظر گرفته‌اند. هر چند که رسانه معتبری در انگلیس درخصوص لیست احتمالی اورتون برای جانشینی ریچارلیسون خبری را منتشر نکرده اما صفحه هواداری پورتو به زبان فرانسوی که به نقل و انتقالات این باشگاه پرتغالی می‌پردازد، مدعی شده که طارمی می‌تواند جانشین ستاره برزیلی اورتون شود.
این صفحه درخصوص نقل و انتقالات پورتو چند خبر را به اشتراک گذاشت و نوشته است که خروج ویتینیا از پورتو تقریباً قطعی است، ضمن اینکه برایتون و منچستر یونایتد نیز زیدو سانوسی و اوا نیلسون را زیر نظر دارند. مهدی طارمی هم در لیست جانشینان احتمالی ریچارلیسون در اورتون قرار دارد. طارمی که فصل رؤیایی را در پورتو سپری کرد، علاقه زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد. از چند ماه پیش اخباری درخصوص علاقه تیم‌های لیگ جزیره به این مهاجم بوشهری منتشر شد که هیچگاه نامی از تیم خواهان او رسانه‌ای نشد. بازیکن ایرانی پورتو هفته قبل مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته بود که اخبار مذاکره برای جذب او از سوی مالک پورتو تکذیب شد. حالا اخباری نیز درباره احتمال حضور او در اورتون به گوش می‌رسد که شرط آن، فروش ریچارلیسون به یکی از سه تیم چلسی، آرسنال و تاتنهام عنوان شده است. باید دید چه سرنوشتی در انتظار طارمی است. از زمستان گذشته تاکنون ستاره‌هایی مانند فابیو ویرا (آرسنال)، لوئیز دیاز (لیورپول) خسوس کرونا (سویا) و سرجیو اولیویرا (رم) از پورتو جدا شده‌اند و اکنون نیز ویتینیا، اوا نیلسون و سانوسی در آستانه جدایی هستند و ممکن است که طارمی نیز راهی تیم دیگری شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *