چرا مهدی طارمی به پیشنهاد ۱۵۰۰ میلیاردی الهلال جواب منفی می دهد؟/ جدال پول با رویا

سایت بدون -درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال و بخصوص پوکر هفته قبل او مقابل فامالیکائو باعث شده تا باز هم مسئولان الهلال و البته فنرباغچه برای جذب او دست به کار شوند و پیشنهادهایی ارائه بدهند.
پس از مانور متعدد روزنامه‌های معتبر پرتغال مانند اوجوگو و رکورد روی برنامه‌های الهلال برای جذب مهدی طارمی، حالا این بار دیگر روزنامه بزرگ این کشور یعنی آبولا نیز به موضوع علاقه تیم عربستانی به مهاجم پورتو واکنش نشان داده و مدعی شده است این تیم سعودی با ارائه پیشنهاد وسوسه‌انگیز ۲۷ میلیون یورو دستمزد خالص برای این بازیکن، خواستار استخدام او شده است.
آبولا که این خبر را روی جلد اصلی خود برده است، به صورت مفصل‌تر از برنامه های الهلال پرده برداشته است و در صفحه پانزده شماره امروز، تیتر «باشگاه عربستانی از جذب مهاجم ایرانی منصرف نمی‌شود و پیشنهاد قراردادی سه ساله با دستمزد ۹ میلیون یورویی در هر فصل را ارائه کرده است» را برای خبر خود انتخاب کرده است.
طارمی یک پیشنهاد چند میلیون دلاری در دست دارد و منشأ این پیشنهاد فقط می‌تواند از خلیج فارس باشد.
این تیم الهلال است که اکنون در رتبه چهارم لیگ عربستان قرار گرفته و با اصرار بر برگرداندن فوتبالیست ایرانی از اروپا به آسیا، یک بار دیگر با پیشنهاد جدیدی بازگشته است.
الهلال همان تیمی است که موسی مارگا مهاجم سابق پورتو در آنجا بازی می‌کند.
به گفته مطبوعات عربستان، این باشگاه پیشنهاد خود را افزایش داد تا به بهترین گلزن فعلی لیگ پرتغال دستمزد ۹ میلیون یورو برای هر فصل ارائه کند.  پیشنهادی که پاداش‌ها در آن محاسبه نشده و با احتساب قرارداد سه ساله، رقم آن به ۲۷ میلیون یورو (۱۵۰۰ میلیارد تومان) می‌رسد.
طارمی در سن ۳۱ سالگی، آرزوی خود را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای در برخی از لیگ‌های اصلی اروپایی از جمله لیگ برتر انگلیس حفظ کرده است. با این حال، پیشنهاد وسوسه‌کننده الهلال نشان می‌دهد که سعودی‌ها قصد ندارند اینقدر زود از شکار گلزن برتر پورتو دست بکشند.
مهاجم ایرانی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد، وضعیتی که به نظر نمی‌رسد مانعی برای کاهش انگیزه‌های تیم شهر ریاض در راه جذب طارمی باشد چرا که این باشگاه نشان داده است برای تفاهم با اژدها مشکلی ندارد و برای انجام این انتقال، پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی به پورتو ارائه داده است.
همین مطبوعات مشکل اصلی الهلال در راه جذب طارمی را پیشنهادهای برخی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی می‌دانند. تیم‌هایی مانند سویای اسپانیا و مارسی فرانسه به مهاجم ایرانی علاقه دارند و چهار گلی که او برابر فامالیکائو به ثمر رساند، علاقه باشگاه‌های خواهانش را افزایش داد.
این فوتبالیست ایرانی با ۲۱ گل زده در لیگ و مجموعاً ۳۰ گل در این فصل برای پورتو، بهترین رکورد شخصی دوران حرفه‌ای خود را رقم زده است.
در همین حال او طی چهار فصل حضور در لیگ پرتغال و برای تیم‌های پورتو و ریوآوه، موفق به زدن ۱۰۰ گل شده است. با این حال بعید است طارمی باز هم به پیشنهاد تیم متمول عربستانی پاسخ مثبت بدهد.
طارمی به نزدیکان خود گفته پیشنهاد بازی در عربستان سال‌های آینده هم وجود خواهد داشت اما لیگ برتر انگلیس یا لالیگا نه.
با این حال شاید الهلال باز هم پیشنهاد خود را افزایش بدهد و آن‌وقت طارمی هم راضی به حضور در لیگ عربستان شود. تا امروز اما پاسخ طارمی به پیشنهاد الهلال منفی است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *