چگونه ایمیل خود را مدیریت کنیم

https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/517xsRyVwWL.png
میترا جلیلی/خبرنگار
امروزه استفاده از سرویس‌های ایمیل بشدت میان کاربران رواج یافته است تا آنجا که در گوشی بسیاری از ما انواع و اقسام سرویس‌های ایمیل از یاهو میل گرفته تا جی میل یافت می‌شود اما به نوعی کنترل این حجم اکانت برای بسیاری دردسرساز است. اینجاست که اپلیکیشن Blue Mail می‌تواند به یاری کاربران بیاید.
با کمک این اپلیکیشن براحتی می‌توانید حساب‌های خود را شخصی‌سازی کرده و هر اکانت را کاملاً مجزا مدیریت کنید. اما این مدیریت چگونه صورت می‌گیرد؟ شما می‌توانید به هریک از اکانت‌های ایمیل خود یک صدای هشدار مشخص اختصاص دهید تا متوجه شوید برای کدام یک از حساب‌های شما پیام آمده است. این نوتیفیکیشن‌ها از حالت ویبره و پیام متنی گرفته تا نور چراغ ال‌ای دی(LED) را شامل می‌شود.
همچنین این اپلیکیشن در بخش Cluster می‌تواند ایمیل‌های مرتبط را در یک بسته جمع‌آوری کند. فهرست وظایف نیز یکی دیگر از بخش‌های این اپلیکیشن است که به کاربر کمک می‌کند ایمیل‌های مهم را جدا کند و به این ترتیب ایمیل‌های غیرضروری را با انتخاب گزینه Later به محلی خاص بفرستد تا در اوقات فراغت آنها را مورد بررسی قرار دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپ، پشتیبانی آفلاین است و اگر کاربر تنظیمات لازم را اعمال کند می‌تواند ایمیل‌ها را در کش(cash) نرم افزار بارگذاری کند تا بعداً حتی اگر اینترنت در اختیار نداشته باشد بتواند نامه‌ها را بخواند. به هرحال اگر جزو کاربرانی به حساب می‌آیید که تمایل دارید به نوعی ایمیل‌های خود را براحتی مدیریت کنید این اپلیکیشن را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل و همچنین اپ استور
بارگذاری کنید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *