اجنه  قاتل همسرم هستند

مرد میانسال که با تبلت، همسرش را کشته، در تحقیقات مدعی شد اجنه همسرش را کشته‌اند.
سایت بدون – ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه بیست و دوم اسفند امسال‌، زن ۴۰‌ساله‌ای در خانه‌اش در شرق تهران به قتل رسید. پسر ۱۷ ساله‌اش در تحقیقات ماموران کلانتری حکیمیه گفت: از حمام بیرون آمدم‌، والدینم با هم دعوا می‌کردند، پدرم عصبانی بود و با تبلت  به سر مادرم زد و او را کشت.  در ادامه شوهر مقتول در محل درگیری بازداشت و دیروز در تحقیقات گفت: همسرم مدتی بود ارواح و اجنه می‌دید و اذیتش می‌کردند. اجنه خود را به شکل من درآورده و همسرم را کشتند.
محمد وهابی‌، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنای تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد متهم برای بررسی سلامت روانی‌اش  به پزشکی قانونی منتقل و پلیس از او تحقیقات لازم را انجام دهد.
 من قاتل نیستم
مرد ۵۳ ساله کت و شلوار به تن کرده‌، آرام بود و هیچ نشانه‌ای از پشیمانی در چهره‌اش دیده نمی‌شد. در حاشیه جلسه بازپرسی با او گفت‌و‌گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
 با همسرت اختلاف داشتی‌؟
فقط دعواهای زن و شوهری و گاهی نیز سر این‌که بچه کوچک‌مان را اذیت می‌کرد، دعوایمان می‌شد. ‌دو سال قبل پسرم تشنج کرده و وقتی او را به بیمارستان بردیم، همسرم از طریق زنی در آنجا با رمالی که در کرج بود، آشنا شد. در این دو سال ۲۰ بار نزد رمال رفت و از او نسخه‌های متفاوت می‌گرفت و بابت هر نسخه ۱۲۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان پرداخت می‌کرد. با بهتر شدن حال همسر و پسرم کم‌کم به رمال اعتماد کردم.
 بعد چه شد ؟
با خواهرزاده‌ام اختلاف‌های مالی و ملکی داشتم که رمال گفت او ما را طلسم کرده ‌است. این اواخر همسرم می‌گفت دو مرد مدام در خانه ما هستند و سایه به سایه دنبالش کرده و اذیتش می‌کنند.
 چرا او را کشتی‌؟
من قاتل همسرم نیستم. بعد از دعوای لفظی با همسرم، برای دیدن دوستم از خانه بیرون رفتم. وقتی به خانه بازگشتم پسران ۵ ساله و ۱۷ ساله‌ام می‌گفتند مادرشان کف اتاق افتاده و نفس نمی‌کشد. چهره‌اش کبود بود‌، به خواهر و برادرم و بعد به اورژانس زنگ زدم که امدادگران آمدند و گفتند او فوت شده است. ارواح و اجنه‌ای که همسرم را اذیت می‌کردند، خودشان را شبیه من کرده و او را کشتند.

مطلب پیشنهادی

چرا آردنخودچی جانشین مناسب آرد گندم است؟

سایت بدون – آرد نخود جایگزین خوبی برای آرد گندم است. این ماده از مواد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *