به من فحاشی می کرد کشتمش

سایت بدون – کارگر رستوران در جریان درگیری با سه همکارش دو نفرشان را زخمی کرد و نفر سوم را هم به قتل رساند. او موقع فرار از محل قتل، بازداشت شد.

ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه بیست‌وهفتم مهر امسال ساکنان محله‌ای در چیذر تهران با شنیدن صدای درگیری از خانه‌های خود بیرون آمده و متوجه شدند درگیری در یک رستوران در آن خیابان رخ داده است. پس از ورود به رستوران با پیکر زخمی سه کارگر روبه‌رو شدند. مردی نیز با چاقو در محل ایستاده بود که با تهدید از آنجا گریخت.
چند نفر از اهالی تعقیبش کرده و توانستند دستگیرش کنند. سه جوان زخمی هم به بیمارستان منتقل شدند که سه ساعت بعد یکی از آنها که ۲۲ساله بود فوت شد. موضوع این درگیری مرگبار به قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با هماهنگی قضایی متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل گردید. 
ماموران در نخستین گام به تحقیق از دو دوست مقتول پرداختند که یکی از آنها گفت: چهار کارگر بودیم که در این رستوران کار می‌کردیم و اختلافی با هم نداشتیم. شب‌ها نیز چون جای خواب نداشتیم در همین رستوران می‌خوابیدیم. نیمه‌شب با صدای دعوای مقتول و قاتل از خواب بیدار شدیم. به‌درستی معلوم نبود بر سر چه موضوعی درگیر شده‌اند. سمت‌شان رفتیم. عامل قتل، چاقویی برداشت و ابتدا به دوست ۲۲ساله‌مان ضربه‌هایی زد که ما نتوانستیم او را نجات دهیم. بعد هم به ما دو نفر حمله‌ور شد و ما را زخمی کرد و بعد با چاقو خودزنی کرد.
متهم ۲۲ساله در بازجویی اولیه به زخمی کردن و قتل همکارش اعتراف اما درباره انگیزه‌اش اظهارات متناقضی را مطرح کرد و گفت: مقتول مدام به من فحاشی می‌کرد و دست‌بردار نبود. آن شب هم دوباره به من فحاشی کرد و دعوای‌مان شد که عصبانی شدم و با چاقو سه همکارم را زدم. 
تحقیقات از متهم درباره انگیزه‌اش در پلیس آگاهی ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

این کتاب ها را بخوانید بعد درباره حشاشین قضاوت کنید/ حسن صباح بی رتوش

سایت بدون – سریال حشاشین یک مجموعه تلویزیونی است که در کشور مصر ساخته و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *