جنگ تازه در کانال‌های هواداری پرسپولیس و استقلال؛ ما صدرنشین واقعی هستیم!

اشتراک گذاریطرفداران پرسپولیس و استقلال، تیم خودشان را صدرنشین فعلی لیگ برتر می‌دانند. موضوعی که کمیته استیناف را هم تحت فشار گذاشته است.

سایت بدون – نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر، همان چیزی بود که کمیته استیناف از آن می‌ترسید. صدرنشین فعلی لیگ را، حکم نهایی این کمیته تعیین خواهد کرد. پرسپولیس و استقلال، فقط یک امتیاز در جدول با هم فاصله دارند. تایید رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف، آبی‌پوشان را صدرنشین لیگ خواهد کرد و تغییر رای، پرسپولیس را به صدر جدول می‌فرستد. طرفداران هر دو تیم، خودشان را صدرنشین فعلی لیگ می‌دانند و جنگ بزرگی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است. موضوعی که فشار، روی کمیته استیناف را هم افزایش می‌دهد.

استقلال صدرنشین است؟

بازی استقلال و گل‌گهر در هفته ششم لیگ برتر، با مساوی بدون گل تمام شد. مسابقه‌ای کم اتفاق و کم موقعیت، که به نظر می‌رسید دو تیم از نتیجه آن راضی هستند. پس از مسابقه اما شکایت استقلالی‌ها از بازی کردن اریک باگناما، مهاجم گابنی گل‌گهر پرونده جدیدی در کمیته انضباطی باز کرد. کمیته انضباطی، گل‌گهر را مقصر این پرونده تشخیص داد و نتیجه سه بازی این تیم با سپاهان، پیکان و استقلال، ۳-۰ شد. با این حکم، استقلال صاحب تمام امتیازات بازی با گل‌گهر شده و صدرنشین فعلی لیگ محسوب می‌شود. آن‌ها ۲۹ امتیاز، از ۱۳ بازی دارند و یک امتیاز، از پرسپولیس رده دومی جلوتر هستند. در سایت سازمان لیگ هم فعلا، استقلال صدرنشین لیگ است. هواداران این تیم هم با استناد به همین موضوع، تیم‌شان را به عنوان صدرنشین فعلی لیگ می‌شناسند.

پرسپولیس صدرنشین است؟

پرسپولیس در مقطعی بخاطر نتایج پرفراز و نشیب، از صدرجدول لیگ فاصله گرفت. بردهای پیاپی این تیم در هفته‌های اخیر و آمار خوب ۶ پیروزی از ۸ مسابقه آخر، پرسپولیسی‌ها را دوباره به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی معرفی کرده است. پرسپولیس از ۱۳ بازی لیگ، ۲۸ امتیاز دارد و رای کمیته انضباطی درباره بازی‌های گل‌گهر، روی امتیازات این تیم تاثیری نخواهد داشت. با این حال، تکلیف رتبه این تیم در جدول رده بندی در دست کمیته استیناف است. در صورتی که حکم پیروزی ۳-۰ استقلال مقابل گل‌گهر تغییر کند، پرسپولیس با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال صدرنشین لیگ خواهد شد و فاصله این تیم با سپاهان هم، به ۶ امتیاز می‌رسد. در صورت تایید این حکم اما، پرسپولیسی‌ها در رده دوم باقی می‌مانند. طرفداران این تیم، با استناد به اظهار نظر رئیس کمیته استیناف، اعتقاد به صدرنشینی پرسپولیس در جدول فعلی لیگ برتر دارند: «طبق قانون، سازمان لیگ نباید رای کمیته انضباطی را در جدول اعمال می‌کرد چون در رای کمیته انضباطی فرصت اعتراض به باشگاه گل گهر داده شده و باید منتظر می‌شدند تا نتیجه جلسه کمیته استیناف هم مشخص شود.» پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند با توجه به اعلام نشدن رای کمیته استیناف، نباید رای کمیته انضباطی در جدول اعمال شود و بر این اساس، پرسپولیس صدرنشین لیگ در پایان هفته سیزدهم است.

منبع: فوتبال ۳۶۰

مطلب پیشنهادی

ابعاد تازه فساد در باشگاه رفسنجانی/از مس به طلا رسیدن!

سایت بدون – پس از حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص پرونده فساد در باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *