دادخواست ۱۲ میلیون دلاری کاستنر درباره یکی از محبوب ترین فیلمهایش

کوین کاستنر با ارائه دادخواستی مدعی شده است که کمپانی های پخش کننده یکی از محبوب ترین فیلمهایش از حیث مالی به او اطلاعات درستی نداده اند.

سایت بدون – کوین کاستنر با مراجعه به دادگاه علیه توزیع کنندگان و نماینده فروش «دشت باز» (یا «چراگاه آزاد») Open Range، فیلمی که سال ۲۰۰۳ اکران شد، دادخواستی ۱۲ میلیون دلاری ارائه کرده است. فیلمی که او آنرا «یکی از بهترین و محبوب ترین فیلم های غربی تمام دوران ها» توصیف می کند.

این بازیگر ۶۴ ساله از طریق Open Range Productions در حال شکایت از کبالت پیکچرز ، گروه کیو مدیا و بسیاری از نهادهای تجاری دیگر دخیل در جریان اکران این فیلم در سال ۲۰۰۳ است. او ادعا می کند سود عاید از میلیونها دلار فروش فیلم از او دریغ شده و هرگز هم اسناد حسابداری روشنی در این باره به او داده نشده است.

این فیلم که کاستنر آنرا کارگردانی و در کنار رابرت دووال و آنت بنینگ در آن بازی هم کرده بود، با بودجه ای ۲۲ میلیون دلاری ساخته شد، اما مجموع فروش آمریکا و دیگر کشورهای آن بالغ بر ۱۳۹ میلیون دلار شد و تحسین منتقدان را نیز برانگیخت. داستان فیلم در سال ۱۸۸۲ در مونتانا روی می‌دهد و پسزمینه آن «جنگ به خاطر دشت» است که در اواخر قرن نوزدهم غرب در آمریکا سایه انداخته بود.

مطلب پیشنهادی

این کتاب ها را بخوانید بعد درباره حشاشین قضاوت کنید/ حسن صباح بی رتوش

سایت بدون – سریال حشاشین یک مجموعه تلویزیونی است که در کشور مصر ساخته و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *