نقشه ‌سیاه‌ برای فرار از بدهی ۲۰۰ میلیونی

مردی که متهم است برای فرار از بدهی ۲۰۰ میلیونی، همکارش را آزار داده و از او ‌فیلم‌سیاه تهیه کرده در دادگاه منکر ماجرا شد.

سایت بدون – تحقیقات درباره این پرونده از سال گذشته و ‌با شکایت زن ۳۷ ساله‌ای در پلیس آگاهی آغاز شد. این زن در شکایت خود‌ گفت‌: سال‌هاست در یک کارگاه تولید اسباب‌بازی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل یکی از همکارانم‌ به نام ‌سهیل درباره مشکلات مالی‌اش با من درددل کرد‌. برای تمدید اجاره خانه‌اش نیاز به پول داشت و می‌گفت اگر خانه را تمدید نکند زندگی‌اش از هم‌ می‌پاشد‌. با این‌ حرف‌ها فریبم داد و من‌هم بدون اجازه شوهرم به او ‌۲۰۰ میلیون تومان قرض دادم‌. قرار بود وامی بگیرد و‌ بدهی‌اش را بدهد اما این‌طور نشد‌. بعد از مدتی کارگاه را ترک کرد و به محل دیگری رفت.
شیرین ادامه داد: چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم اما جوابم را نمی‌داد. به همین خاطر دنبال محل کار جدیدش گشتم‌ و ‌بالاخره پیدایش کردم‌. سراغش رفتم‌ و‌ خواستم‌ پولم ‌را بدهد، چون اگر شوهرم‌ متوجه شود، دعوا راه می‌اندازد. او‌ خواست به داخل کارگاه بروم تا درباره نحوه بازپرداخت‌ پول صحبت کنیم‌. آنجا با آبمیوه از من پذیرایی کرد که با خوردن آن‌ بیهوش ‌شدم‌. وقتی به هوش‌ آمدم‌، متوجه شدم سهیل مرا مورد آزار شیطانی قرار داده و‌ برای این‌که سکوت کنم‌ از صحنه آزارم فیلم گرفته است‌. تهدید کرد‌ باید ۲۰۰ میلیون تومان را فراموش‌کنم‌ درغیراین صورت فیلم را منتشر می‌کند و‌ آبرویم ‌را می‌برد‌. من به تهدیدهایش توجه نکرده و این‌بار تصمیم گرفتم با شکایت از این مرد، حقم را بگیرم و به خاطر بلایی که سرم آورده محاکمه شود.
پس از این شکایت ماموران‌ به کارگاه مورد نظر رفته و ‌این مرد را دستگیر کردند که او منکر آزار شیرین شد.
به این ترتیب سهیل در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت‌. زن جوان ‌در این جلسه گفت: این مرد برای این‌که بدهی‌اش را ندهد با آبمیوه مسموم، مرا بیهوش کرد و‌ آزارم داد. برای او اشد مجازات درخواست دارم. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت‌: حرف‌های شیرین را قبول ندارم‌. او همیشه از رفتار بد شوهرش گلایه می‌کرد و آن روز با میل خودش و‌ بدون‌ اجبار و بیهوشی با هم‌ رابطه برقرار کردیم‌. این ‌موضوع ربطی به بدهی ۲۰۰ میلیونی ندارد.
پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور‌شدند.

مطلب پیشنهادی

بهلول قاتل آزاد شد

مرد ۶۵ساله که به اتهام قتل و دفن جسد دختر نوجوانی در باغچه خانه‌اش در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *