پایان مرگبار فــرار راننــده پــژو

سایت بدون – پسر جوان که پس از اسپرت کردن خودرویش با دایی خود در حال پرسه زنی در شهر بود وقتی با دستور ایست پلیس رو به رو شد از ترس اینکه پلیس خودرویش را توقیف کند فرار کرد اما این فرار با مرگ پایان یافت.

ساعت ۴ صبح جمعه گذشته، خبر یک تیراندازی مرگبار در بزرگراه قم – تهران به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. با اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مأموران پلیس شهرستان پرند حین گشت به یک خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مشکوک شده و به راننده دستور ایست داده‌اند اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده است.
بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و پژو سواران برای فرار از دست پلیس به سمت تهران متواری شدند، مأموران نیز به تعقیب آنها پرداختند و در نهایت پس از عبور از ایستگاه عوارضی، مأموران که بارها دستور ایست داده بودند برای متوقف کردن خودرو دست به اسلحه شده و به سمت خودروی پژو تیراندازی کردند. اما یکی از گلوله‌ها به شیشه عقب خودرو پژو اصابت کرد و با عبور از آن به قفسه سینه مرد ۳۵ ساله‌ای که کنار راننده داخل پژو نشسته بود اصابت کرد و مرگ مرد جوان را رقم زد.
پس از این حادثه خودرو متوقف و راننده توسط مأموران پلیس پرند بازداشت شد.
پس از انتقال راننده به اداره پلیس ، وی در بازجویی‌ها درباره علت فرارش گفت: من عاشق خودروام هستم و هزینه زیادی هم برای آن کرده و پژوام را تبدیل به خودروی اسپرت کرده بودم و  برایش باند و ضبط و ساب و بلندگوی گرانقیمت نصب کرده بودم. شب حادثه دایی‌ام از من خواست با هم سوار خودرو شویم و دوری بزنیم من هم قبول کردم. در حال پرسه زدن در اطراف شهر پرند بودیم که مأموران پلیس به ما مشکوک شدند. زمانی که مأموران به ما دستور ایست دادند، با توجه به اینکه خودروام کمی نامتعارف بود، ترسیدم که نکند خودرو توقیف شود. به همین دلیل فرار کردیم، علت فرارمان فقط ترس از توقیف خودروام بود.اگر می‌دانستم فرارم باعث مرگ دایی‌ام می‌شود هرگز این کار را نمی‌کردم.
پس از اظهارات راننده جوان، مأموران در بازرسی از خودروی پژو هیچ مورد مشکوکی پیدا نکردند.
بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و تعیین کارشناس اسلحه در مورد نحوه تیراندازی و همچنین تحقیق از مأمورانی را که اقدام به شلیک کرده‌اند صادر کرد.

مطلب پیشنهادی

چرا روان‌شناس‌ها این‌قدر به نوشتن افکار و اهداف روی کاغذ اصرار می‌کنند؟/ من بدون سانسور

 سایت بدون – روان انسان پدیده ای پیچیده و چندوجهی است. روان ما نسبت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *