پرسپولیس اولین تیمی که ۱۰ بردی شد



سایت بدون -چهار برد متوالی شاگردان کالدرون در لیگ برتر باعث شد تا آنها به اولین تیم لیگ برتری تبدیل شوند که ۱۰ برد کسب کرده‌اند؛ به علاوه سرخ‌پوشان با کسب برد مقابل پارس جنوبی از ۳۰ امتیاز عبور کردند تا از ۱۵ دیدارشان در لیگ نوزدهم ۳۱ امتیاز، اندوخته باشند؛ یعنی میانگین ۰۶/۲ امتیاز در هر بازی. پرسپولیسی‌ها همچنین در ۵ دیدار گذشته‌شان تنها یک گل مقابل گل گهر سیرجان دریافت کرده‌اند؛ در کل اما سرخ‌ها با دریافت ۷ گل میانگین ۴۶/۰ گل خورده در هر بازی را ثبت کرده‌اند.
 
باز هم گل سرنوشت‌ساز
در ثانیه‌های پایانی
دو فصل قبل در شرایطی که پارس جم به عنوان پدیده لیگ با مهدی تارتار در صدر قرار داشت پرسپولیس با گل دقیقه ۹۶ شایان مصلح حریفش را در جم شکست داد تا در نهایت قهرمان نیم فصل شود. هر چند پارس جنوبی امسال با تیم آن فصلش تفاوت‌های زیادی ارد اما جالب اینجا بود که برد تک گله و سرنوشت‌ساز سرخ‌ها باز هم در حوالی دقیقه ۹۶ رقم خورد.
در آن بازی پنالتی از دست رفته توسط محسن فروزان و در ادامه گل بازیکن تعویضی برانکو تقابل تصمیمات درست و غلط را به نمایش گذاشت و پرسپولیس را به صدر جدول رساند.
 
بهترین تیم خارج از خانه
پرسپولیس تا کنون در ۱۵ بازی به میدان رفته که حاصل آن ۱۰ برد، ۴ باخت، یک تساوی، ۳۱ امتیاز، ۱۹ گل زده، ۷ گل خورده و ثبت ۹ کلین‌شیت بوده است. پرسپولیس در لیگ جاری در ۸ بازی خارج از خانه به مصاف رقبا رفته که حاصل آن ۶ برد، ۲ باخت، کسب ۱۸ امتیاز، ۱۳ گل زده و تنها ۲ گل خورده بوده است. باخت‌های خارج از خانه شاگردان کالدرون با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل شهر خودرو و تراکتور رقم خورده است. تیم پرسپولیس با این عملکرد فوق‌العاده در واقع بهترین تیم لیگ برتر به لحاظ نتیجه‌گیری در دیدارهای خارج از خانه است.
 
دبل پارس با زوج علیپور – ترابی
در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی جم در فصل جاری پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی این تیم بوشهری را از پیش رو برداشته است. نکته جالب ماجرا اما اینجاست که علیپور پاس هر دو گل را برای ترابی ارسال کرده تا زوج ترابی- علیپور ۶ امتیاز مهم دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورده باشند.
علیپور در لیگ جاری با ۵ گل و ۳ پاس گل و ترابی با ثبت ۷ گل و ۴ پاس گل از بهترین‌های پرسپولیس بوده‌اند.
 
رادو بدون SAVE کلین‌شیت کرد
مطابق انتظار بوژیدار رادوشویچ در جم بازی کرد و این بار بدون اینکه واکنش نجات بخشی داشته باشد کلین‌شیت کرد.
رادوشویچ در فصل جاری در ۵ بازی لیگ برتری درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته که هر ۵ دیدار با برد سرخ‌ها و کلین‌شیت همراه بوده است. در نقطه مقابل بیرانوند در فصل جاری در ۱۰ دیدار لیگ برتری و ۲ بازی جام حذفی برای سرخ‌پوشان دروازه‌بانی کرده که موفق به ثبت ۴ کلین‌شیت در لیگ برتر و ۲ کلین‌شیت در جام حذفی شده است.
 

مطلب پیشنهادی

بهلول قاتل آزاد شد

مرد ۶۵ساله که به اتهام قتل و دفن جسد دختر نوجوانی در باغچه خانه‌اش در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *