بازیکن اسرائیلی بیاید، لیورپول را ترک می‌کنم / انقلاب یک نفره محمد صلاح

Image result for mohamed salah

سایت بدون -محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به باشگاه اعلام کرده در صورت جذب موانس دابور، بازیکن رژیم صهیونیستی، این تیم را ترک خواهد کرد. اخبار حاکی از آن است لیورپولی‌ها با باشگاه ردبول سالزبورگ وارد مذاکره شده‌اند تا دابور را به عنوان جانشینی برای روبرتو فیرمینو روی نیمکت جذب کنند. بری هانتر، مدیر بازیکن‌یابی باشگاه حتی به اتریش سفر کرده تا از نزدیک به تماشای دابور بپردازد. او در ۶۵ بازی برای سالزبورگ، ۳۳ گل به ثمر رسانده است. به علاوه دابور ۱۲ بازی برای تیم رژیم صهیونیستی انجام داده و ۳ گل نیز به ثمر رسانده است. لیورپول سابقه جذب بازیکنان یهودی مثل آوی کوهن، رونی روسنتال و یوسی بنایون را دارد ولی نشریه اورشلیم پست، متعلق به رژیم صهیونیستی مدعی شده در صورت پیوستن دابور به لیورپول، محمد صلاح، سوپراستار مصری این تیم را ترک خواهد کرد.
 سال ۲۰۱۴ نیز گفته شد صلاح از دست دادن با بازیکنان مکابی تل‌آویو، نماینده رژیم صهیونیستی سر باز زده است. در آن زمان، صلاح در تیم بازل سوییس بازی می‌کرد و این اقدام او حواشی بسیاری را به همراه داشت. در بازی رفت، او هنگام دست دادن‌ها سراغ بستن بند کفشش رفت و در بازی برگشت، به جای دست دادن با آنها خوش و بش کرد و رد شد. با این حال، اورشلیم پست مدعی شده در صورت جذب دابور، صلاح لیورپول را ترک خواهد کرد.
صلاح از زمان پیوستن به لیورپول در سال ۲۰۱۷، توانسته درخشش چشمگیری در این تیم داشته باشد و فصل گذشته، عنوان بهترین گلزن لیگ برتر را از آن خود کرد. ستاره مصری با لیورپول تا فینال چمپیونزلیگ نیز پیش رفت ولی با مصدومیتی که در دقایق ابتدایی بازی برایش پیش آمد، مجبور به ترک زمین شد و همین موضوع، ضربه سختی به لیورپول وارد کرد و سرانجام منجر به شکست این تیم شد.
  صلاح فصل جدید در ابتدا خوب شروع نکرد ولی رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفت و در حال حاضر ۱۱ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. با درخششی که صلاح داشته، مطمئنا تهدید او به جدایی، بحرانی را در لیورپول آغاز خواهد کرد و باعث خواهد شد این تیم، قید خرید دابور را زده و سراغ دیگر گزینه‌ها برود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *