آخرین خبرها

رازهای کریستیانو رونالدو برای داشتن بدنی که درسی وچهار سالگی هنوز جوان و روی فرم است

سایت بدون -در سی و چهار سالگی هنوز در بهترین فرم بدنی خود قراردارد به طوری که سریع ترین بازیکن یوونتوس محسوب می شود، کریستیانو رونالدو این مساله را مدیون رژیم غذایی و برنامه بدنسازی مخصوص خود است و البته اراده قوی و غیرقابل تزلزل او

رژیم غذایی سنگین

کریستیانو رونالدو بسیار مواظب رژیم غذایی خود است اما این وسواس تنها منحصر به آن چه می خورد یا پروتینی که مصرف می کند نیست او حواسش به استراحت هم هست او روزخود را به شکل سخت گیرانه ای بین تمرین ، استراحت و ریکاوری و ریلکس کردن تقسیم می کند .

کریستیانو رونالدو روزانه شش وعده غذایی جداگانه می خورد که اساس آن بر رژیم غذایی پروتئین و کربوهیدرات ها است ، به طور عمده ماکارونی و مرغ – که همیشه بدون روغن یا نمک طبخ می شود. تنها نوشیدنی که ستاره پرتغالی به خودش اجازه می دهد بنوشد آب است ، به جز یک آب میوه در وعده صبحانه ، به طور معمول آب آناناس یا آب پرتقال.

تمرینات ورزشی سنگین

تمرینات رونالدو با جزئیات کامل طراحی شده است. این مهاجم علاوه بر تمرینات خود در یوونتوس ، برنامه خاص خود را دنبال می کند. پنج جلسه ورزش در هفته ، به علاوه پیلاتس و شنا. مشکل اصلی برای رونالدو و مربیان او ، تمایل بیش از حد او برای حفظ فرم بدنی و تمرین کردن است ، او بسیار دوست دارد که تمرینات ورزشی را انجام دهد و مربیان اختصاصی مجبور هستند سقفی را تعیین کنند که دچار بیش تمرینی (اور ترینیگ ) نشود.

خواب یکی از اجزای حیاتی یک زندگی سالم است و رونالدو هر شب هشت ساعت طول می خوابد و سر ساعت مشخصی از خواب بلند می شود وی همچنین یک ساعت هم خواب نیمروزی دارد که هر روز پس از چهارمین وعده غذایی در برنامه روزانه اش قرار دارد . این برنامه به سلامت جسمی وروحی او کمک می کند

یک نظم و انظباط دقیق و بدون عقب نشینی باعث شده است که کریستیانو همواره اوج آمادگی جسمانی قرار داشته باشد و در سی وچهار سالگی بدنی آماده و روی فرم داشته باشد

منبع:a.s

برچسب‌ها: , , ,

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

add_action('wp_head','telegram_seo_link'); function telegram_seo_link(){ if (is_single()) { global $post; $thumbnail = wp_get_attachment_image_src( get_post_thumbnail_id($post->ID), 'full' ); echo ' '; } }