آخرین تلاش PSG‌ برای نگه داشتن کیلیان امباپه

سایت بدون – مادر کیلیان امباپه، فایزا لاماری به‌عنوان نماینده او برای ادامه مذاکرات با مالکان پاری‌سن‌ژرمن بر سر تمدید احتمالی قرارداد این بازیکن فرانسوی، به قطر سفر کرده است. با وجود این، مقامات رئال‌مادرید، تیمی که گفته می‌شد مقصد تابستانی مهاجم ملی‌پوش پاریسی‌ها خواهد بود، بدون نگرانی همچنان معتقدند که امباپه رویای پوشیدن پیراهن تیم آنها را دارد. در همین حال چندین منبع خبری هم این موضوع را تأیید می‌کنند و می‌گویند که انتقال به رئال مادرید همچنان اولویت امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن است. خانواده امباپه ۲۳ ساله هفته آینده به مادرید سفر خواهند کرد زیرا قرار است که دو طرف دور جدیدی از مذاکرات را پس از توقف مذاکرات به‌دلیل بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید آغاز کنند.
گفته می‌شود که پاری سن ژرمن به امباپه یک چک سفید امضا داده است تا حقوق درخواستی‌اش را روی آن بنویسد اما او از درج هر رقمی روی آن امتناع کرده زیرا تصمیمش درباره آینده‌اش صرفاً بر اساس مسائل مالی نیست. طبق گزارش مارکا، امباپه هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است و ملاک اصلی او این است که کدام تیم بهترین پروژه ورزشی را به او پیشنهاد دهد. منابع نزدیک به این بازیکن اخیراً به مارکا می‌گویند که رئال مادرید بخت اول پیروزی در تصاحب امباپه است اما هنوز فاصله قابل توجهی در مذاکرات بین دو طرف وجود دارد. امباپه می‌خواهد مطمئن باشد که برنامه‌ریزی تیم مناسب است. این بدان معناست که او با اضافه شدن ارلینگ هالند به رئالی‌ها هم مشکلی نخواهد داشت. در همین حال، انتقال احتمالی امباپه به رئال‌مادرید می‌تواند رکوردی جدید را در دریافت پاداش ثبت قرارداد به‌عنوان بازیکن آزاد ثبت کند که پیش‌بینی می‌شود بالای ۸۰ میلیون یورو باشد.
در همین حال امباپه می‌خواهد ۱۰۰ درصد از درآمدهای حاصل از استفاده تبلیغاتی از تصویر خودش را هم در اختیار داشته باشد، اما رئال مادرید معمولاً نرخ ۵۰ درصدی را به بازیکنان خود ارائه می‌دهد. این مسأله ممکن است که امباپه را فراتر از جنبه مالی نگران کند. او می‌خواهد حقوق تصویر خود را کنترل کند و اخیراً هم این مسأله را با خودداری از همکاری با فدراسیون فوتبال فرانسه برای شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی مربوط به مواد غذایی ناسالم یا شرط‌بندی نشان داده است.
تصمیم بر سر آینده کیلیان امباپه زمانی گرفته خواهد شد که پاری سن ژرمن قهرمانی‌اش در لیگ یک فرانسه را قطعی سازد. شایعات زیادی درباره آینده این مهاجم فرانسوی مطرح است و به نظر می‌رسید که پیوستن او به رئال مادرید قطعی باشد.
اما مائوریسیو پوچتینو، مربی پی‌اس‌جی، قبل از بازی این هفته با لانس گفته که امیدوار است امباپه بماند. پی‌اس‌جی اگر در این بازی شکست نخورد، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد ساخت. پوچتینو می‌گوید: «به‌عنوان مربی، اوضاع برای من دردسرساز نیست. باید شرایط را درک کرد. این اتفاق نه‌تنها در پاریس، که در باشگاه‌های دیگر هم می‌افتد. این اولین باری نیست که این شرایط پیش می‌آید و آخرین بار هم نخواهد بود. ما باید خود را وفق دهیم. شخصاً دوست دارم کیلیان همچنان بازیکن من بماند. من دوست دارم او را با خود به همه جا ببرم. باشگاه دوست دارد او برای مدتی طولانی در پاریس باشد. اما مسأله مذاکره است. تصمیم نهایی بستگی به دو طرف دارد. تصمیم زمانی گرفته می‌شود که سرنوشت قهرمانی مشخص شده باشد، زمانی که فصل به اتمام برسد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *