آیا حامد همایون قید رکورد گینس را زد؟

سایت بدون -روزی روزگاری نه‌چندان دور نام حامد همایون در رسانه‌های ایران به‌واسطه تلاش برای ثبت رکوردی عجیب در کتاب گینس بر سر زبان‌ها افتاد. روزگاری همایون تازه‌آمده‌ای بود که یک‌شبه ره صدساله رفته بود و حالا تهیه‌کننده فرصت‌شناسش می‌خواست از این شرایط استفاده و خواننده پولسازش را از این طریق نیز رسانه‌ای کند. به‌هرحال، او مرغ تخم‌طلای شرکت ترانه شرقی بود و برای همین هم این شرکت گفته بود که قرار است پرونده اجراهای حامد همایون برای ثبت جهانی تعداد برگزاری کنسرت‌ها به مجموعه گینس ارسال شود. آماری که به ‌روایت محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های حامد همایون «در ۵ ماهه نخست ‌سال ٩۶، حدود ٢٣٩ اجرا بوده». یعنی تقریبا دو اجرا در روز؛ تازه بی‌توجه به این‌که ماه رمضان نیز در نیمه اول‌ سال بوده است.
حالا چند فصل از آن روزها می‌گذرد و دیگر صحبتی از رکورد و رکوردشکنی به میان نمی‌آید. جالب این‌که حتی خود حامد همایون نیز که گفته می‌شد بیشترین اصرار را برای ثبت نامش به‌عنوان برگزارکننده بیشترین کنسرت موسیقی در یک‌ سال دارد، حالا که حدود یک‌ سال از آن وعده‌ها می‌گذرد، در واکنش به پرسشی در این زمینه سعی می‌کند بحث را به راهی دیگر بکشاند.
دیروز حامد همایون در پاسخ به خبرنگاری که ظاهرا ماجرای وعده‌های گینسی را فراموش نکرده بود، چیزهایی گفت که آشکارا معلوم بود چندان علاقه‌ای به این بحث ندارد و بنابراین سعی کرد از کنار این بحث بگذرد. حامد همایون با اشاره به این‌که «در حال پیگیری این موضوع هستیم» گفت: «مهم این است که کیفیت یک اجرا چقدر خوب باشد. این روزها روزگاری است که کیفیت اجرا مشخص می‌کند چه کسی به موسیقی متعهدتر است، بنابراین باید از زمینه کمیت به سمت کیفیت برویم و خیلی مهم است که مردم موسیقی خوب گوش کنند و فکر می‌کنم که کم‌کم این اتفاق خواهد افتاد و آنهایی که وزن بهتری دارند، ماندگارتر خواهند بود.»
این صحبت‌ها نشان می‌دهد که ظاهرا حامد همایون قید گینس و رکورد را زده است. البته در مورد کیفیت و تعهد هم همیشه انتقاداتی به او وارد بوده  که این اظهارات نشان می‌دهدمورد تایید حامد نیست.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

یک دیدگاه

  1. حامد همایون سرور نویسنده این مطلبه😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *