آخرین خبرها

این نکته‌های طلایی را قبل از رفتن به رستوران بخوانید

https://mediakey1.ef.com/blog/wp-content/uploads/2017/01/10-English-words-for-restaurants_square-568x400.jpg

در بین وعده‌ها، صبحانه و ناهار بهترین زمان برای رستوران رفتن است، چون می‌توانید در وعده‌های بعدی، میزان کالری دریافتی را کنترل کنید یا حتی فعالیت بدنی داشته باشید.
اگر برای شام به رستوران رفتید، می‌توانید غذای کم‌کالری انتخاب کنید و خیلی منوی رستوران را بالا و پایین نکنید، چون می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد.
پیش از سفارش‌دادن غذا از نحوه پخت آن مطمئن شوید. غذای سرخ‌شده کالری بیشتری نسبت به غذای کبابی دارد.
می‌توانید از غذاهای آب‌پز، بخارپز، کبابی و تنوری به جای سرخ‌شده‌ها استفاده کنید.
بهتر است به رستوران‌هایی بروید که غذاهای رژیمی و سالم‌تری سرو می‌کنند.
سوپ سبزیجات و ورمیشل را به‌جای سوپ شیر و خامه انتخاب کنید.
غذاهای دریایی، مرغ و گوشت خالص را به‌جای گوشت‌های فرآوری‌شده مثل سوسیس و کالباس انتخاب کنید.
سعی کنید پیش‌غذا سفارش ندهید.
سیب‌زمینی کبابی یا بخارپز را به‌جای سیب‌زمینی سرخ‌شده انتخاب کنید و این درخواست را داشته باشید که از کره برای طبخ آن استفاده نکنند و سس روی آن نریزند.
اگر می‌خواهید از سس  استفاده کنید، سس‌های کم‌چرب انتخاب بهتری است.
به‌جای سس‌های سفید یا فرانسوی از سس‌های قرمز یا تند استفاده کنید. سس گوجه‌فرنگی کم‌چرب‌تر و کالری کمتری دارد.
بهتر است از نان‌های سبوس‌دار به جای نان‌های سفید استفاده کنید.
موقع انتخاب ساندویچ‌ها و پیتزا می‌توانید درخواست پنیر کمتر، نان نازک‌تر و بدون سس بودن کنید.
از پیشخدمت خواهش کنید سس غذای شما را کنار غذای شما قرار دهد و روی غذا نریزد تا به میزان دلخواه از آن استفاده کنید.
غذاهای کم‌نمک انتخاب یا درخواست کم‌نمک‌تر بودن کنید.
از سالادها به‌عنوان یک وعده غذایی استفاده کنید.
به‌جای استفاده از سس‌ها از آب‌لیمو و سرکه بالزامیک برای سرو سالاد استفاده کنید.
به‌جای ریختن سس روی سالاد، چنگال خود را داخل سس کرده و سالاد را مصرف کنید. با این کار هم طعم سس را احساس و هم کمتر سس مصرف می‌کنید.
از میز سلف‌سرویس (بوفه) استفاده نکنید و غذای انتخابی سفارش دهید.
اگر در انتخاب سایز غذا آزاد هستید، از غذاهای سایز کوچکتر به‌جای بزرگتر استفاده کنید.
آهسته غذا بخورید.
اگر احساس سیری کردید، می‌توانید باقیمانده غذای خودتان را به منزل بیاورید. حتما نباید غذایتان را تمام کنید.
اگر مقدار غذای شما بسیار زیاد است، می‌توانید آن را با بقیه شریک شوید و با هم میل کنید.
بین دسر و نوشیدنی یکی را انتخاب کنید. اگر تمایل دارید دسر مصرف کنید، در کنار غذا از آب به‌عنوان نوشیدنی استفاده کنید.
برای نوشیدنی آب یا دوغ و آبمیوه‌های طبیعی و در بدترین حالت نوشابه‌های بدون قند و رژیمی استفاده کنید.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

add_action('wp_head','telegram_seo_link'); function telegram_seo_link(){ if (is_single()) { global $post; $thumbnail = wp_get_attachment_image_src( get_post_thumbnail_id($post->ID), 'full' ); echo ' '; } }