درباره شایعه خداحافظی شهرام شکوهی با خوانندگی

Image result for ‫شهرام شکوهی‬‎
شهرام شکوهی خداحافظی قطعی از خوانندگی را رد می‌کند و می‌گوید منتظر نظر پزشکان است

سایت بدون شهرام شکوهی که در دنیای موسیقی پاپ هواداران پروپاقرصی دارد، از همان اوان ورود به این عرصه با مشکلات و معضلات پی‌درپی و پشت‌سرهمی مواجه بوده؛ چه به‌واسطه شیوه متفاوت ورودش به این عرصه و چه بعدتر به‌خاطر بیماری قلبی و دوری گاه‌به‌گاهش از صحنه برای ادامه مداوای خود. این آوازخوان خاص این روزها موضوع شایعه نگران‌کننده دیگری قرار گرفته. شایعه‌ای که حکایت از این دارد که چه‌بسا شکوهی از دنیای خوانندگی خداحافظی کند.
روز گذشته باشگاه خبرنگاران جوان احتمال خداحافظی شهرام شکوهی را تیتر کرد. موضوعی نگران‌کننده برای هواداران این خواننده پاپ که بعد از حمله قلبی در جریان دیدار ایران و پرتغال در جام‌جهانی مدام با این مشکل درگیر بوده و همین ١٠ روز پیش در قلبش فنر گذاشته. شایعه خداحافظی او هم به دلیل همین عمل قلب است. ماجرایی که خود شکوهی می‌گوید قطعی نیست و به روند درمانش بستگی دارد. خبرنگار «شهروند» در این زمینه از شکوهی نقل می‌کند که «فعلا چیزی قطعی نیست.» به گفته شکوهی «همه‌چیز بستگی دارد به روزهای آتی و این‌که چه اتفاقی برای قلبم می‌افتد. اگر آن‌گونه که پزشکم گفته خوانندگی به سلامتی‌ام لطمه بزند، ناچارم این حرفه را بگذارم کنار. به‌هرحال با فنری که تازگی در قلبم گذاشته‌اند، تعداد فنر‌های قلبم زیاد شده و شاید ادامه این حرفه به‌خاطر استرس و تحرک فراوان آن به صلاح نباشد»…
شهرام شکوهی البته وعده می‌دهد اگر پزشکان مخالف نباشند، با قدرت بیشتری بازگردد. او با اشاره به اجرای کنسرت ارزان برای طیفی از مردم که توان خرید بلیت کنسرت‌های گران را ندارند، ادامه می‌دهد: «حتما کنسرت‌های ارزان برگزار خواهم کرد، حتی اگر باعث شود ارزان‌ترین خواننده‌ ایران شناخته شوم. در کنسرت قبلی‌ام خیلی‌ها را دیدم که می‌گفتند برای نخستین بار به کنسرت می‌آیند. برای شادی و رضایت این قبیل هواداران بی‌شک کنسرت‌های ارزان را ادامه خواهم داد و احتمالا این‌بار در شهرستان…»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *