سنسور در شیشه شیر و پوشک بچه/ با گوشی همراه کودکان

http://www.ion.ir/content/modulefile/file/943360.png?width=280&height=175&bgcolor=eee

سایت بدون -کمپانی «لیتل وان» متخصص در طراحی فناورانه مراقبت از نوزاد، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. مجموعه هوشمندانه جدید شامل بطری شیر هوشمند و سنسور پوشک کودک است.
هر دو دستگاه برای مراقبت هوشمندانه از کودک طراحی شده و اطلاعات و داده‌های مرتبط با سلامت، الگوهای تغذیه و فعالیت‌های روده کودک را جمع‌آوری کرده و به والدین ارسال می‌کند. بطری هوشمند با استفاده از ابزار گرم‌کننده داخلی، شیر را تا دمای ۱۲۲ درجه فارنهایت (۵۰ درجه سانتیگراد) گرم کرده و دمای مطلوب و مناسب برای گرم کردن آن را هوشمندانه تنظیم می‌کند. این بطری هوشمند قادر به تشخیص و ارزیابی دمای محیط بوده و بر اساس آن نیز میزان گرمای شیر را در مواقع متفاوت تغییر می‌دهد. این سیستم با بهره‌گیری از سنسورهای حساس، درجه حرارت شیر را تنظیم کرده و در صورت تنظیم دستی والدین برای گرمای بیشتر هشدار می‌دهد. بطری هوشمند تمامی فعالیت‌های تغذیه‌ای کودک در طول روز را ثبت کرده و از طریق تلفن همراه والدین با سیستم عامل‌های Android و Ios ارسال می‌کند. تنها کافی است والدین اپلیکیشن این سیستم را بر تلفن همراه خود نصب کرده و از طریق آن بر سلامت تغذیه کودک خود نظارت کنند.
محصول دیگر این کمپانی سنسور هوشمندی است که براحتی بر پوشک کودک نصب شده و در زمان واقعی رطوبت و میزان دما را کنترل کرده و با استفاده از الگوریتم‌های تخصصی فعالیت‌های روده‌ای کودک را تحت کنترل می‌گیرد. این سیستم هرگونه تغییر در دما و فعالیت‌های روده‌ای کودک را تشخیص داده و در صورت وجود هر گونه مشکلی، پیام هشداری را به والدین ارسال می‌کند. این سیستم زمان تعویض پوشک را به والدین هشدار داده و با ثبت داده‌ها و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های روده‌ای کودک طی یک روز، والدین را در حفظ سلامت کودک یاری می‌رساند.  در حال حاضر این دو محصول هوشمند با قیمتی برابر ۶۴ دلار امریکا در سایت کیک استارتر پیش فروش می‌شود.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *