سووال روز/ آیا تراکتور سازی می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

http://www.iran-varzeshi.com/content/imgcache/138237/image_600_400.jpg

سایت بدون -وقتی جان توشاک بعد از پایان هفته ششم و همچنین کناررفتن از جام حذفی نیمکت تراکتورسازی را ترک کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد طی ۶ هفته تبریزی‌ها به یک مدعی در لیگ برتر تبدیل شوند. این اتفاق با هدایت محمد تقوی رخ داده و تراکتورسازی یکی پس از دیگری حریفان خود را از پیش‌رو برمی‌دارد. آخرین نتیجه درخشان آنها به برد ۴ بر یک برابر ذوب‌آهن در هفته دوازدهم برمی‌گردد که تراکتورسازان را تا رده سوم جدول بالا کشید.

حالا آنها جزو مدعیان این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند و کسی دیگر با داشتن ستارگانی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تراکتورسازی را دست‌کم نخواهد گرفت. کار در ابتدای فصل تا جایی پیش رفته بود که برخی این تراکتورسازی را با خرج‌های آنچنانی و خریدهای نجومی با استیل‌آذین چند‌سال قبل مقایسه می‌کردند و سرنوشت مشابه را برای سرخپوشان تبریزی پیش‌بینی می‌کردند.

جان توشاک با وجود نام بزرگی که داشت، نتوانست در تبریز به موفقیتی دست پیدا کند و یک مربی تقریبا بی‌تجربه در لیگ برتر فوتبال ایران جای او را گرفت. بازیکنان خارجی همچون اروین و استوکس هم خیلی در این چند هفته به کار تراکتورسازی آمدند و جزو گلزنان اصلی تبریزی‌ها بودند. حالا محمد تقوی که به‌عنوان مربی موقت جای توشاک را گرفته بود، مورد حمایت هواداران و بازیکنان است و بعید به نظر می‌رسد مدیران باشگاه هم قصد تغییر او را داشته باشند.

حالا بعد از چند‌سال شور و اشتیاق سابق به تبریز بازگشته و در بازی با ذوب‌آهن هم شاهد بودیم. برای نخستین‌بار در این فصل ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مملو از جمعیت بود. در این میان ستاره‌هایی همچون شجاعی و دژاگه هم که برخی از پایان فوتبالشان خبر می‌دادند، احیا شدند تا احتمالا روزهای خوشی را برای فوتبال تبریز در این فصل رقم بزنند. باید دید سرنوشت این تراکتورسازی در پایان فصل چه خواهد شد؛ آیا این همان تیم رویایی است که می‌تواند تبریزی‌ها را به قهرمانی تاریخی برساند؟

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *