علی کریمی برای همیشه از مربیگری خداحافظی کرد

ستاره سابق تیم ملی آینده خود را در مربیگری فوتبال می بیند

علی کریمی:دیگر مربی نمی‌شوم/برنامه‌هایم را مفصل اعلام می‌کنم

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیگر قصدی برای مربیگری ندارد.

سایت بدون – علی کریمی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است، در جدیدترین سخنان خود اعلام کرد که دیگر قصد مربیگری در فوتبال را ندارد.

کریمی پس از ثبت نام خود با اشاره به علاقه اش در حوزه مدیریت به خداحافظی اش از دنیای مربیگری اشاره کرد و گفت: چند وقت است این تصمیم را گرفتم و ثبت نام من در فدراسیون استارت کارم در مدیریت است با توجه به فاصله‌ای که در مربیگری برایم افتاده است علاقه‌ای به مربیگری ندارم.

 کریمی در ادامه گفت: این ثبت نام اول راه ما است و در ۲ ماه باقی مانده فرصت داریم. فوتبال ما مشکلات شفاف سازی و اقتصادی دارد و در حال برنامه ریزی هستیم که باید با دوستان سالم به دنبال فوتبال پاک باشیم. ما به دنبال کارهای اساسی هستیم و خودتان می‌دانید این مشکلات با یک ماه و ۲ ماه درست نمی‌شود.حرف‌های امروز من کمی زود است ولی اول باید انتخاب شویم تا بتوانیم کارهایمان را پیاده کنیم.از کسانی که بخواهند کمک کنند استفاده می‌کنیم. البته یکسری دوستان مطالب را رنگی کردند ولی وقتی بحث فدراسیون پیش می‌آید رنگ‌ها کنار می‌رود و ما دنبال برنامه های رنگی نیستیم. قطعا کسانی که بتوانند به ما کمک کنند در کنارمان حضور خواهند داشت.

او همچنین در خصوص برنامه هایش برای اداره فدراسیون گفت: بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص برنامه هایش عنوان کرد: از روزی که ورود کردیم تصمیم گرفتیم برنامه‌های خوبی را مهیا کنیم و در روزهای آتی همه چیز را مفصل اعلام می کنیم. هر کسی دوست داشت دنبال فوتبال پاک و شفافیت و فوتبال سالم  باشد حتما به ما رای می‌دهد. هر کسی هم دوست دارد به  فردی دیگر رای بدهد این کار را می‌کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *