فیلمبرداری با کوچکترین دوربین پوشیدنی

کوچک‌ترین و قدرتمندترین دوربین فیلمبرداری جهان، با ۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۵ دقیقه فیلم را ضبط کرده و از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر ارسال می‌کند.
سایت بدون – OPKIXOne کوچک‌ترین دوربین پوشیدنی است که به کمک وسایل جانبی بر گردن، مچ دست و حتی عینک وصل شده و لحظات به یادماندنی از کاربران را ثبت می‌کند. فیلم‌های ثبت شده براحتی قابل ویرایش بوده و می‌توان به آنها موسیقی یا متن دلخواه را افزود.
این سیستم یکی از مناسب‌ترین وسایل برای ثبت لحظات به یادماندنی در مواقع همراه نداشتن تلفن همراه بشمار می‌رود. این دوربین دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۰۸۰ و همچنین ۳۰ فریم در ثانیه بوده و فیلم‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند.
لنز این دوربین در پوششی از شیشه متشکل از یاقوت کبود قرار گرفته تا از آسیب‌های ناگهانی در لحظات ثبت فیلم‌ها جلوگیری کند. این سیستم در یک میکرورایانه قدرتمندی شبیه تخم‌مرغ قرار گرفته و علاوه بر شارژ شدن، داده‌ها و اطلاعات را از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر ارسال می‌کند.
این دوربین پوشیدنی به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر تماشای وقایع، براحتی و بدون در دست گرفتن وسیله‌ای، لحظات به یادماندنی را ثبت کنند. تنها کافی است این دوربین بسیار سبک را با یک وسیله جانبی کنار عینک خود قرار داده یا در گردن خود آویزان کرده و فیلم‌های موردنظر خود را بدون هیچ گونه نگرانی ثبت کنید.
این سیستم که یکی از مناسب‌ترین و بهترین وسایل برای سلفی گیران بشمار می‌رود براحتی درون یک پوشش محافظتی تخم‌مرغی شکل قرار گرفته و با هر بار قرارگیری در آن به مدت ۷۰دقیقه شارژ می‌شود. با ثبت هر فیلم می‌توان در کمترین زمان ممکن آن را به تلفن همراه یا لپ تاپ انتقال داده و فضای ذخیره‌سازی را برای ثبت وقایع جدیدتر خالی کرد. این دوربین پوشیدنی و بسیار محبوب در حال حاضر در وب‌سایت‌های عمومی با قیمتی برابر ۴۹۵ دلار امریکا به فروش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *