پوچتینو، گزینه اصلی جانشینی مورینیو در تابستان آینده

با بالا گرفتن اختلافات در الدترافورد، صحبت از پیدا کردن جانشین ژوزه مورینیو بالا گرفته است.

سایت بدون- اصلی ترین گزینه جانشینی مورینیو برای تابستان آینده، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام است؛ ولی یونایتد برای به خدمت گرفتن سرمربی آرژانتینی، باید ۴۰ میلیون پوند هزینه کند. سرمربی آرژانتینی عملکرد خوبی در تاتنهام داشته است و تیمش در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد. در همین حال، یونایتد در رده هشتم قرار گرفته است.

اگر فرم ضعیف یونایتد ادامه پیدا کند و در چمپیونزلیگ نتوانند به مراحل بالاتر صعود کنند، باشگاه با هزینه کمتری مورینیو را اخراج خواهد کرد؛ زیرا بند فسخی در این رابطه در قراردادش وجود دارد. در ماه می، پوچتینو قراردادی ۵ ساله با تاتنهام امضا کرد که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و او سالیانه ۸٫۵ میلیون پوند حقوق می‌گیرد؛ بنابراین یونایتد باید هزینه بسیاری بپردازد تا او را جذب کند.

پوچتینو پیش تر یک بار پیشنهاد یونایتد را رد کرده بود؛ زمانی که آنها سرانجام سراغ لوئیس فان خال رفتند و او را به خدمت گرفتند. با این حال پوچتینو تاکید کرده است که می‌خواهد تیمش را تقویت کند؛ ولی اسپرز در تابستان گذشته بازیکنی جذب نکرد و به نظر می‌رسد که با خرید بازیکن چندان موافق نیستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، شاید پوچتینو به دیگر باشگاه‌ها برای ادامه کارش توجه داشته باشد. سرمربی آرژانتینی مورد توجه رئال مادرید هم قرار گرفته بود و پیش از انتخاب سولاری، باز هم صحبت از جذب او مطرح شده بود.

منبع :فوتبال تالک

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *