آقای سیامک انصاری این چه کاری بود که با خودت کردی؟

سیامک انصاری که چهره کمدی موفقی بود، با تیزر تبلیغاتی و اولین سریالش بازگشت موفقی به تلویزیون نداشت

نویسنده : مائده کاشیان

سایت بدون – احتمالا این روزها با شنیدن نام سیامک انصاری، قبل از هر چیز مانند آثار و نقش‌هایی که بازی کرده یا حتی سریال «صفر بیست و یک»، یاد تیزر تبلیغاتی او که در شبانه‌روز بارها از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود، در ذهن تداعی خواهد شد. تیزری که از فرط تکرار، به شنیدن جمله ابتدایی آن یعنی «سلام، من سیامک انصاری هستم» حساسیت پیدا کرده‌ایم و احتمالا به سرعت تصمیم به تغییر شبکه تلویزیون یا کم کردن صدای آن می‌گیریم. پخش همزمان این تیزر با پخش سریال «صفر بیست و یک»، می‌توانست به عنوان یک شگرد تبلیغاتی به نفع این سایت کسب‌وکار تمام شود، اما ظاهرا نتیجه متفاوتی رقم خورده است.
پخش بدموقع تیزر تبلیغاتی
دیدن یک چهره مشهور در تیزر تبلیغاتی توجه بسیاری از مخاطبان را به آن محصول و تبلیغ جلب می‌کند و معمولا وقتی آن چهره سریال یا برنامه‌ای را از تلویزیون در حال پخش داشته باشد، توجه مخاطب بیشتر هم خواهد شد، اما این شگرد تبلیغاتی در باره سیامک انصاری جواب نداد. او در اولین تجربه کارگردانی خود سریال «صفر بیست و یک» را روی آنتن دارد که برخلاف پیش‌بینی‌ها و توقعاتی که وجود داشت، مورد توجه قرار نگرفت و هیچ آورده‌ای برای او و البته جواد رضویان نداشت. در حالی که انصاری به بهانه این مجموعه مورد انتقاد بود، دقیقا با همان گریم و ظاهر شخصیت «مازیار» در تیزر تبلیغاتی مربوط به یک سایت کسب‌وکار، در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون دیده شد. این تیزر نه از لحاظ بصری و نه از نظر محتوا، برای مخاطب جذاب نیست و پخش چندین و چند باره این تبلیغ هم حسابی آن را به تکرار انداخته. با اتفاقی که برای «صفر بیست و یک» افتاد، سیامک انصاری با این تیزر هم بیشتر مورد انتقاد قرار گرفت و اکنون زمان مناسبی برای پخش تیزر تبلیغاتی‌اش نبود.
بازگشت ناموفق به تلویزیون
سیامک انصاری سال‌ها به عنوان بازیگر اصلی سریال‌های مهران مدیری، در تلویزیون چهره محبوبی بود و آخرین بار پیش از سریال «صفر بیست و یک»، با برنامه «دورهمی» در تلویزیون دیده شد. او بعد از تقریبا سه سال با سریال «صفر بیست و یک» در مقام کارگردان و بازیگر دوباره در تلویزیون دیده شد، اما همزمان با این مجموعه و تیزر تبلیغاتی‌اش، مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت و حتی به واسطه فعالیت تبلیغاتی‌اش سوژه شوخی‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و در نهایت بازگشت ناموفقی به تلویزیون داشت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *