آیا لیونل مسی می تواند نیمار را بارسلونا بازگرداند؟

خوسه فلیکس دیاس

سایت بدون – لیونل مسی هم وارد بازی شده است، ماجرای انتقال نیمار از پاری‌سن‌ژرمن ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و بارسلونا و رئال مادرید مصمم هستند مهاجم ناراضی و پرحاشیه برزیلی را به خدمت بگیرند. فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا نمی‌خواهد دوستش برای رئال مادرید بازی کند و به این بازیکن ۲۷ ساله زنگ زده تا برای توافق نکردن با رقیب همیشگی کاتالان‌ها و بازگشت به نوکمپ متقاعدش کند.
رابطه میان این دو بازیکن عالی است و در موقعیت‌های زیادی همراه با لوییس سوارس به اثبات رسیده. این مثلث هجومی کارهای زیادی برای بارسلونا کردند و حالا مسی احساس می‌کند باید برای هم تیمی سابق خود کاری کند. رابطه این دو فراتر از اتفاقات درون زمین است، احترام و تحسین‌شان نسبت به یکدیگر بی‌نقص و فراگیر است.
نیمار همواره گفته بازی در کنار مسی باعث شده به عنوان یک فوتبالیست رشد کند. گاهی گوش کردن به دستورات مسی کمک زیادی به او کرده. مسی دو سال قبل تمام تلاشش را کرد تا مانع از رفتن نیمار و به هم خوردن مثلث طلایی MSN شود. اگر هر تردیدی در مورد علاقه مسی به بازگشت نیمار وجود داشت با این دو تماس تلفنی از بین رفته است. این دو با هم دوست هستند و این رابطه‌ای است که مسی مایل است ادامه دهد. مسی فراتر از کاپیتان بارسلونا است و تصمیمات و خواسته‌های او نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های باشگاه دارد. حتی موقعیت‌هایی بوده که نیازی برای بیان نظرات مسی به رئیس باشگاه نبوده و خوسپ ماریا بارتومئو تمام تلاشش را برای جلب رضایت او انجام داده.
این اتفاق در پایان فصل قبل به شدت مشهود بود وقتی مسی در کنار بقیه اعضای رختکن از ارنستو والورده حمایت کرد تا بماند در حالی که بسیاری از هواداران خواهان تغییر در نیمکت تیم بودند.
در مورد نیمار، آینده او با ابهام بیشتری مواجه است هرچند هم‌تیمی‌های مسی می‌توانند ضامن این برزیلی شوند و روی تصمیمش تأثیر بگذارند. تقریباً همه بازیکنان بارسلونا خواستار جذب او از سوی باشگاه شدند اما در حقیقت نیازی نیست که تک تک بازیکنان این بازگشت را بخواهند چون اینکه مسی می‌خواهد در کنار نیمار و سوارس بازی کند، کافی است. رضایت مسی بیشترین اهمیت را برای کسانی که در نوکمپ هستند، دارد.
در مورد موقعیتی که بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در آن قرار دارند، باید گفته شود رابطه دو باشگاه چندان خوب نیست. بارسلونا احساس می‌کند مقامات پاریسی ترجیح می‌دهند نیمار پیراهن سفید رئال را به تن کند تا پیراهن آبی و اناری بارسا و برای همین پیشنهاد کاتالان‌ها را رد می‌کنند.
هواداران متعصب پاری‌سن‌ژرمن دیدگاه‌شان را در نخستین بازی فصل لیگ فرانسه آشکار کردند؛ آنها می‌خواهند مالکان قطری نیمار را به تیم دیگری واگذار کند اما به قیمتی که شایسته توانایی و کیفیت او باشد.
رئال مادرید هنوز امیدش برای جذب این بازیکن را از دست نداده اما تمرکز اولیه‌اش روی فروختن گرت بیل، خامس رودریگس و ماریانو دیاس است ضمن اینکه می‌خواهند مطمئن شوند دارایی باارزشی را از دست نمی‌دهند. این باشگاه به دقت وضعیت نیمار را تحت نظر دارد ضمن اینکه توجه دارند فرصت نقل و انتقالات رو به پایان است.
منبع: مارک

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *