ایرانی‌های دبی این بار هم به کمک پرسپولیس می‌روند؟


سایت بدون – با وجود اینکه سرخ‌ها در بازی رفت مقابل الاهلی برنده شدند اما هیچ سودی از میزبانی در دوبی نبردند و اتفاقات جالبی برایشان رقم نخورد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه زعبیل دبی تنها ۱۸۷۸ تماشاگر داشت که شاید حدود ۱۵۰۰ نفرشان هوادار پرسپولیس بودند.
در آن بازی طبق آنچه در جلسه هماهنگی اعلام شد قرار بود ۸ هزار بلیت به فروش برسد که استقبال جالبی از آن دیدار به عمل نیامد و عجیب اینکه برخی با بلیت‌های رایگان به داخل ورزشگاه راه یافتند تا باشگاه پرسپولیس سود چندانی از درآمد بلیت‌فروشی نداشته باشد.
حالا و در بازی برگشت در حالی که باشگاه الاهلی در ورزشگاه النصر از سرخ‌ها میزبانی خواهد کرد، انتظار می‌رود هواداران بیشتری به کمک پرسپولیس بیایند.
ورزشگاه آل مکتوم ۱۵ هزار نفری است و در مقایسه با ورزشگاه زعبیل که تنها ۸۶۳۴ نفر گنجایش دارد، می‌تواند تماشاگران بیشتری را به خود ببیند.
در عین حال با توجه به اینکه الاهلی میزبان این مسابقه است هیچ درآمدی از بلیت‌فروشی به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید اما هواداران پرسپولیس و ایرانی‌های مقیم امارات و کشورهای منطقه با حضور در این بازی و حمایت از نماینده ایران می‌توانند کمک کنند تا پرسپولیس در این دیدار نیز احساس غربت نکند.
چنانچه تعداد تماشاگران پرسپولیس در این بازی بیشتر از الاهلی باشد نماینده سعودی هرگز احساس بازی خانگی نخواهد داشت و این امتیاز مهمی برای دبل کردن الاهلی خواهد بود.
واقعیت این است که فاصله ورزشگاه زعبیل تا ورزشگاه آل مکتوم فقط ۶/۳ کیلومتر است که با پای پیاده هم می‌توان این مسیر را طی کرد. یعنی محل میزبانی و میهمانی سرخ‌ها در مصاف با تیم عربستانی تغییر چندانی نکرده و تنها ابعاد ورزشگاه تغییر یافته و سکوهای آبی جای صندلی‌های زرد را خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *