خانم‌ها در خرید کیف به چه نکاتی ویژه نشان بدهند/ دست خالی بیرون نروید !

سایت بدون -کیف یکی از مهم‌ترین ملزوماتی است که یک خانم می‌تواند همراه داشته باشد. اگر دقت کرده باشید، تقریبا کمتر خانمی را می‌توان پیدا کرد کیف‌دستی به همراه نداشته باشد.
 انتخاب یک کیف مناسب علاوه بر این که تمام لوازم مورد نیازتان را در خودش جای می‌دهد، ظاهر شما را هم مرتب‌تر نشان می‌دهد.
اندازه کیف
برای تعیین اندازه کیفی که می‌خواهید بخرید، ابتدا باید وسایل ضروری را که اغلب همراهتان باشد، مشخص کنید و براساس آنها کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید البته این نکته که کجا می‌خواهید از این کیف استفاده کنید هم شرط مهمی در انتخاب شماست. به‌عنوان مثال، اگر هر روز قرار است لپ‌تاپ، وسایل طراحی یا وسایل زیادی را با خود حمل کنید، بهتر است کیفی بخرید که گنجایش بیشتری برای این حجم از وسایل را داشته باشد. اما برای وسایل دم‌دستی یا حتی مهمانی، یک کیف جمع و جور کفایت می‌کند.
رنگ کیف
وقتی به‌دنبال خرید کیف مورد نظرتان هستید، باید توجه کنید رنگی را انتخاب کنید که با لباس‌هایتان هماهنگ و به اصطلاح «ست» باشد. زمانی که کیفی غیرهماهنگ با لباس‌هایتان می‌خرید، باید هزینه بیشتری برای پیدا کردن لباسی هم‌رنگ با آن کیف پیدا کنید. برای یک کیف اداری یا محیطی معمولی، کیفی با ظاهر ساده مناسب‌تر است اما اگر برای یک مهمانی خاص به دنبال کیف مناسب می‌گردید، کیف‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های شاد و نگین و تزئینات براق اهمیت زیادی دارد و آن را شکیل‌تر جلوه می‌دهد.
کارکرد کیف
قبل از خرید به این نکته توجه کنید چقدر برایتان اهمیت دارد که وسایل داخل کیفتان محفوظ باشد. البته این مساله تا حد زیادی به نوع حضور شما در جامعه هم بستگی دارد به طوری که اگر زمان زیادی را در سطح شهر تردد می‌کنید و با مردم زیاد در ارتباط هستید، باید کیفی را تهیه کنید که زیپ و دکمه‌های محکمی داشته باشد تا بتواند به خوبی از محتویات داخل کیفتان محافظت کند و مانع سرقت شود. علاوه بر این، به این نکته توجه کنید که می‌خواهید یک کیف شیک برای مهمانی یا کیفی برای محیط کار و اداره داشته باشید. اگر عادت دارید کیفتان را همیشه روی شانه بیندازید، بهتر است کیفی بخرید که دسته کوتاه نداشته باشد.
قابل حمل بودن
کیف معمولا باید به گونه‌ای باشد که به‌راحتی قابل حمل بوده و بدون دشواری بتوان آن را جابه‌جا کرد. بنابراین هنگام خرید، کیفی را انتخاب کنید که حمل آن برایتان راحت باشد و تصمیم بگیرید حمل کیف روی شانه برایتان راحت‌تر است یا حمل کیف روی دستتان؟ در انتخاب این مورد، اندازه دسته کیف حرف اول را می‌زند به طوری که دسته کیف است که تعیین می‌کند آن را به چه شکلی حمل کنید. از خرید کیف‌هایی که سنگین هستند، خودداری کنید.
مد روز
اگر به‌دنبال کیفی هستید که در هر فصلی بتوانید از آن استفاده کنید، از خرید کیف‌های مد روز خودداری کنید، چرا که تنها چند ماه مهمانتان خواهند بود و بعد از آن که از مد افتادند، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
جنس کیف
چرم: کیف‌های چرمی یکی از بادوام‌ترین نوع کیف‌ها هستند که هم از نظر راحتی، ساختار و اندازه، بهترین هستند. معمولا کیف‌های چرم، رنگ‌های خنثی دارند که برای استفاده روزانه بسیار مناسبند.
جیر: کیف‌های جیر از چرم‌های نازک تولید می‌شوند که بافت نرمی داشته و مانند چرم، بادوام است، اما قیمت آن نسبت به کیف‌های چرم مناسب‌تر است.
چرم مصنوعی و PVC : اگر به محصولات چرمی علاقه دارید اما از نظر مالی برایتان دشوار است که هزینه یک کیف چرمی را بپردازید، خرید کیف‌هایی از جنس چرم مصنوعی و PVC گزینه مناسب‌تری است. در ساخت این کیف‌ها از مواد جایگزینی استفاده می‌شود که مانند چرم طبیعی بافتی نرم دارد.
کتان و پارچه‌ای: در این قبیل کیف‌ها معمولا از پارچه‌های سنگینی استفاده می‌شود که برای قرار گرفتن هر چیزی در آن مناسب هستند و در رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌های گرافیکی مختلفی ساخته شده‌اند. اگر به دنبال کیفی هستید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید، کیف‌های چرم مصنوعی بهترین گزینه‌اند.
حصیری و قلاب‌بافی: معمولا از این کیف‌ها در فصول گرم سال یعنی تابستان استفاده می‌شود و بیشتر هم از رنگ‌های روشن در بافت آنها به کار می‌رود.
نایلونی: این نوع کیف‌ها بسیار شکیل و مقاوم هستند که در ساخت آنها از مواد مصنوعی ضدآب و بادوام استفاده می‌شود. کیف‌های نایلونی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و برای استفاده مداوم گزینه مناسبی است.

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *