خانه سوپر لاکچری و ۱۲ میلیون یورویی لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید (مجموعه عکس)

سایت بدون -لوکا مودریچ ستاره کروات تیم رئال مادرید یک خانه سوپر لاکچری در شهر مادرید خرید کرده است . این خانه دارای سالن ماساژ ، سالن ورزشی ، نه اتاق خواب است و دارای استخر شنا به همراه چندین امکانات دیگر است.

Precarga foto ampliada

لوکا مودریچ یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است اما در مورد زندگی خصوصی او اطلاعات کمی در دست است. برنده سابق توپ طلا ، دوست دارد تمرکز خود را روی فوتبال حفظ کند. او با وانجا بوسنیک ازدواج کرده است و سه فرزند دارند.

Precarga foto ampliada

آن ها وقتی در سال ۲۰۱۲ به مادرید نقل مکان کردند ، به منطقه لا مورالجا نقل مکان کردند که در آن زمان بسیاری از هم تیمی های وی در آن زندگی می کردند.

تازگی ها مودریچ خانه قدیمی خود را ترک کرده است و به خانه جدیدی در همان منطقه نقل مکان کرده است. خانه جدید مدرن تر از خانه قبلی است و برای وی حدود ۱۲ میلیون یورو هزینه کرده …

Precarga foto ampliada

خانه جدید ۱۰،۰۰۰ متر مربع است و ۲۷۰۰ مورد آن برای خانه ای است که در آن نه اتاق خواب و نه حمام وجود دارد. بیشتر خانه در یک طبقه با آشپزخانه ، حمام و شش اتاق خواب به همراه یک اتاق نشیمن عظیم زندگی می کند.

Precarga foto ampliada


طبقه دوم جایی است که بازدید کنندگان با چشم اندازهای باورنکردنی از باغ روبه رو می شوند. همچنین یک سینمای دیدنی با ۱۸ صندلی وجود دارد. و اتاق مخصوص بچه ها وجود دارد که ۸۰ متر با نوسان و تلویزیون و دیوار صعود دارد.

Precarga foto ampliada


یک اتاق دیگر برای ماساژ یک سالن ورزشی مدرن و یک گاراژ وجود دارد که می تواند ۱۰ اتومبیل را در آن جای دهد. این خانه همچنین دارای یک آپارتمان جداگانه با دو اتاق ، حمام و یک اتاق نشیمن و دربیرون یک باغ بزرگ ، استخراست.

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *