دفاع استیفن کینگ از فصل آخر GOT /وقتی دنریس شهر را به آتش کشید ، لذت بردم

سایت بدون -استیفن کینگ، نویسنده مشهور آمریکایی در یک پست توییتری از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت دفاع کرده و گفته آن را دوست دارد.
در هفته‌های اخیر، توجهاتی کاملا منفی را دریافت کرده است. اما انگار استیفن کینگ نظرش دراین‌باره منفی نیست. او اخیرا با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر، حمایتش را از فیلم اعلام کرد و گفت که همه چیز فیلم ازجمله جنجالی‌ترین لحظه آخر یا به عبارتی فصل آخر را بسیار دوست می‌دارد.
اگرچه بعضی‌ها آشکارا مخالف نظرات کینگ هستند، اما او قاطعانه نکته ظریفی را در نظراتش مطرح می‌کند و می‌گوید مردم شاید در کل «خواهان هیچ‌گونه پایانی» نیستند.
سوفی ترنر که ایفاگر نقش سانسا استارک در سریال بود، قبل از آغاز فصل پایانی گفت: «چه‌کسی می‌داند که آیا این فصل رضایت خاطر طرفداران سریال را فراهم خواهد کرد یا نه. من فکر می‌کنم خیلی از طرفداران با دیدن فصل آخر ناامید می‌شوند و خیلی‌ها هم هیجان زده می‌شوند. به نظر من دیدن عکس‌العمل مردم بسیار جالب است، اما من که فیلمنامه را می‌خواندم هرچه به صفحات آخر نزدیک‌تر می‌شدم، انگار ضربان قلبم بیشتر می‌شد تا این‌که به عبارت «پایان بازی تاج و تخت» رسیدم که لحظه بسیار پراحساسی برای من بود.»
کینگ در پست توییتری‌اش نوشته:«من فصل آخر را خیلی دوست داشتم، خصوصا آن‌جا که دنریس بر فراز شهر پرواز می‌کند و همه جا را به آتش می‌کشد. نظرات منفی درباره پایان‌بندی سریال مطرح شده، اما من فکر می‌کنم دلیلش این است که مردم اساسا هیچ نوع پایانی را دوست ندارند.»
البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اپیزود پایانی نمره‌ای پیش ۵ از ١٠ از بینندگان دریافت نکرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *