قانون مورفی ، رامبد جوان بالاخره اکران شد(تیزر)

سایت بدون – در هفته ای که گذشت بسیاری از فیلم های روی پرده به نسبت هفته قبلشان با افزایش فروش مواجه شدند. اگر چه به روال دو – سه هفته اخیر بخش عمده فروش گیشه مربوط به دو فیلم پرفروش این روزهای اکران یعنی «بمب؛ یک عاشقانه» و «مارموز» اختصاص دارد اما با این حال فیلم هایی مانند «کلبوس»، «پاستاریونی»، «میلیونر میامی»، «اتاق تاریک»، «امین اکوان» و حتی «هزارپا» نیز در مقایسه با هفته قبلشان فروش بیشتری داشتند. در این میان فیلمی مانند «بی نامی» با اتمام هفته سوم اکرانش همچنان ناامید کننده پیش می رود. این فیلم در هفته ای که گذشت در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها تنها ۱۷ میلیون تومان فروخت.
فیلم «دزد و پری ۲» که از هفته گذشته به نمایش عمومی درآمد به گفته پخش کننده اش در تهران حدود ۱۹۳ میلیون تومان فروخت. میزان فروشی که به عنوان یک اثر کودک و نوجوان برای این فیلم چندان رقم پایینی نیز محسوب نمی شود. ساخته حسین قناعت به جز سینماهای تهران بزودی در چندین شهر دیگر نیز به نمایش درمی آید.


از دیروز نیز فیلم «قانون مورفی» در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمده. به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اکران ساخته جدید رامبد جوان در سرگروه استقلال، نمایش «پاستاریونی» نیز همچنان در زیرگروه ها ادامه خواهد داشت.
امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت به همراه رامبد جوان در «قانون مورفی» به ایفای نقش پرداخته اند.
در جدول فروش همانطور که در ابتدای متن اشاره شد فیلم سینمایی «مارموز» در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. ساخته کمال تبریزی با پیشی گرفتن از فروش «بمب؛ یک عاشقانه» حالا در گیشه یکه تازی می کند. این فیلم که از فردا وارد هفته چهارم اکرانش می شود، از لحاظ تعداد سالن نیز با ۱۱۵ سینما در مقایسه با سایر آثار روی پرده رکورددار است. مجموع فروش تهران و شهرستان های «مارموز» مبلغی حدود سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان است.
«بمب؛ یک عاشقانه» که در هفته سوم اکرانش با افت فروش عجیبی مواجه شده بود حالا در پایان هفته چهارم نمایش خود فروش بالاتری به ثبت رسانده است. در تعداد سالن های ساخته جدید پیمان معادی تغییر خاصی به وجود نیامده و این فیلم همچنان ۳۷ سینما در تهران و ۷۱ سینما در شهرستان ها در اختیار دارد. فروش کل این فیلم حدود چهار میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان است.
«کلمبوس» هم در شرایطی مشابه با «بمب…» حالا در هفته چهارم اکران فروش بالاتری داشته است. ساخته جدید هاتف علیمردانی به گفته پخش کننده اش با ۳۳ سینما در تهران و ۶۶ سینما در شهرهای مختلف در مجموع دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان فروخته است.
«پاستاریونی» در پایان هفته پنجم اکران برخی از سینماهایش را از دست داده و همانطور که در ابتدای متن اشاره شد از امروز نیز سینمای سرگروهش یعنی «استقلال» را در اختیار «قانون مورفی» قرار می دهد. ساخته سهیل موفق هم اکنون ۲۶ سینما در پایتخت دارد و به طور همزمان در ۴۹ سینمای شهرهای مختلف در حال نمایش است. فروش کل «پاستاریونی» به گفته پخش کننده اش به رقمی معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده.
«اتاق تاریک» با افزایش فروش بیش از دو برابری اش حالا به رتبه پنجم پرفروش های هفته رسیده است. ساخته روح ا… حجازی ۲۳ سینما در تهران و ۳۳ سینما در شهرستان ها دارد و با این تعداد سالن در مجموع حدود ۴۳۰ میلیون تومان فروش داشته است. تعداد سینماهای شهرستان این فیلم در هفته ای که گذشت تقریباً دو برابر شد. «اتاق تاریک» قرار است در روزهای پیش رو در چندین شهر دیگر نیز به نمایش درآید.
«میلیونر میامی» اگر چه برخی از سینماهایش را از دست داد، اما در مقایسه با هفته سوم اکرانش بیشتر فروخت. این فیلم کمدی با ۵۱ سینما در کشور به تازگی وارد باشگاه میلیاردی ها شده. فروش ساخته مصطفی احمدی حدود یک میلیارد ۶۲ میلیون تومان است.
«دزد و پری ۲» در رتبه هفتم پرفروش های هفته قرار گرفته است. این فیلم کودک و نوجوان ۳۸ سینما در تهران و ۳۵ سینما در شهرهای مختلف دارد. شب گذشته نمایش مردمی ساخته جدید حسین قناعت با حضور امیر غفارمنش، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر و ارژنگ امیرفضلی در سینما ایران برگزار شد. مراسمی که استقبال خوب مخاطبان را در پی داشت و تمامی بلیت های این سانس از فیلم به فروش رفت. نمایش های مردمی «دزد و پری ۲» قرار است در چند روز آینده باز هم در سینماهای دیگر نیز برگزار شود.
«پیشونی سفید ۲» با وجود از دست دادن بخش عمده سینماهایش با افت فروش زیادی مواجه نشد. ساخته جواد هاشمی ۸۰ روز از اکرانش می گذرد. این فیلم در حال حاضر با ۱۹ سینما در تهران و ۲۶ سینما در شهرستان ها به نمایش خود ادامه می دهد. فروش کل «پیشونی سفید ۲» حدود چهار میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان است.
«مغزهای کوچک زنگ زده» در هفته ای که گذشت حدود ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به مجموع گیشه اش اضافه کرد. ساخته هومن سیدی پس از ۹۴ روز اکران هم اکنون ۲۵ سینما در کشور دارد. ۱۲ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان رقمی است که از مجموع گیشه این فیلم در سایت سینما تیکت درج شده.
«آستیگمات» پس از شش هفته اکران حالا تنها شش سینما در تهران و ۱۵ سینما در شهرهای مختلف دارد. فروش روزانه ساخته مجیدرضا مصطفوی به پایین ترین میزان ممکن رسیده است. این فیلم در مجموع یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان فروش داشته.
تعداد روزهای نمایش «هزارپا» به ۱۶۳ روز رسید. ساخته ابوالحسن داودی با همان ۱۳ سینمای هفته گذشته اش به نمایش خود ادامه می دهد و نکته جالب اینکه گیشه این فیلم کمدی در هفته ای که گذشت مقدار جزئی افزایش فروش داشت! میزان فروش کل «هزارپا» در سایت سینما تیکت حدود ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است.
«وای آمپول» پس از هفت هفته اکران این روزها سه سینما در تهران و ۲۳ سینما در شهرستان ها دارد و میزان فروش روزانه اش نیز به زیر یک میلیون تومان رسیده است. این فیلم کودک و نوجوان به گفته پخش کننده اش در مجموع حدود یک میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان فروش داشته است.
«لازانیا» در هفته ای که گذشت حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشت. تعداد سینماهای این فیلم نیز به ۱۰ سالن رسیده است. ساخته حسین قناعت در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود چهار میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان فروخته.

مطلب پیشنهادی

فیلم های سینمایی که دنیا را تغییر دادند/ به سوی دنیای برتر

سایت بدون – برخی از فیلم ها برای سرگرمی ساخته شده اند. کمی پاپ کورن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *