مهدی ترابی از پیشنهاد قطری‌ها گذشت: می‌مانم



سایت بدون -اول‌بار، بعد از بازی تشریفاتی با السد بود که مهدی ترابی حرفِ جدایی را پیش کشید. همین یک ماه پیش. یکی از گل‌های پرسپولیس را زد و بعد از بازی گفت در قراردادش ‌بندی هست که جدایی را برای او آسان می‌کند. جدایی به شرط پیشنهاد خارجی. البته خیلی زود حرفش را پس گرفت و گفت که برنامه‌ای برای جدایی ندارد اما فصل که تمام شد، پیشنهاد مشتری قطری‌اش لو رفت.
پیشنهادی که اگر چه خیلی دندان‌گیر به نظر نمی‌رسید اما برای ترغیب هر بازیکنی کافی بود. خودِ ترابی هم با اینکه می‌گفتند میلی به حضور در تیم‌های عربی ندارد و هدفش بازی در اروپاست، بدش نمی‌آمد از لمس یک تجربه تازه. برای همین با مدیرعامل پرسپولیس در باشگاه قرار گذاشت تا صحبت کنند درباره جدایی.
مهدی ترابی دوشنبه از کرج به تهران آمد و نزدیک به یک ساعت در ساختمان باشگاه انتظار کشید اما از آقای مدیرعامل خبری نشد که نشد. با این حال بازیکن شماره ۹ از حضور در لیگ قطر پشیمان شد و گفت که ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بماند.
قرارداد مهدی ترابی دو سال دیگر معتبر است اما ‌بندی در آن گنجانده شده مبنی بر اینکه این بازیکن اگر پیشنهاد خارجی داشت و تصمیم به رفتن گرفت، با پرداخت درصدی از قراردادش رضایتنامه خود را از باشگاه پرسپولیس بخرد. اتفاقا به نظر می‌رسد که همین شرط باعث شده این بازیکن قید حضور در لیگ ستارگان را بزند چرا که پیشنهاد مشتری‌ قطری‌اش آنقدر دندان‌گیر نبود که به پرداخت بخشی از آن برای دریافت رضایتنامه بیارزد.
ترابی عصر دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و بعد از جلسه با ایرج عرب توافق کرد تا فصل آینده هم در خدمت پرسپولیس باشد و این حداقل این نگرانی هواداران پرسپولیس از بین برود
 

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *