واندا نارا چه تاثیری بر زندگی ماریو ایکاردی دارد؟/ مدیر خانه و بیرون از خانه

سایت بدون -واندا نارا بار دیگر تصمیم بزرگی برای همسرش، مائورو ایکاردی گرفت و باعث شد که انتقال او از اینتر به پاری سن ژرمن دائمی شود.
این بازیکن برای یک فصل به پاری سن ژرمن قرض داده شده بود و حالا پاریسی‌ها با پرداخت ۵۰ میلیون یورو، او را به خدمت گرفته‌اند.
با این حال، مدیران پی‌اس‌جی به‌خوبی می‌دانند که ایکاردی حواشی فراوانی دارد. همسرش، واندا بود که باعث شد رابطه او با باشگاه سابقش، اینتر خراب شود. ایکاردی کاپیتان و مهاجم اصلی اینتر بود، تا اینکه بازوبند از او پس گرفته شد و او را از تیم کنار گذاشتند.
این بازیکن ۲۷ساله بی‌تردید بااستعداد است اما واندا در گذشته نشان داده که می‌تواند حواشی زیادی رقم بزند.
واندا که مادر پنج فرزند است، مدت‌هاست که از نزدیک با فوتبال آشنا است. او پیش‌تر همسر ماکسی لوپس، مهاجم سابق بارسلونا بود. واندا که ۳۳ سال دارد، در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ شریک زندگی ماکسی لوپس بود تا اینکه آنها از هم طلاق گرفتند. این دو نفر با هم سه پسر دارند. واندا سپس به آرژانتین برگشت و بعد با ایکاردی، که ۹ سال کوچک‌تر از ماکسی لوپس بود ازدواج کرد. ایکاردی دوست سابق لوپس بود اما رفاقت آنها پس از ازدواج ایکاردی با واندا به پایان رسید.
در سال ۲۰۱۴ بود که لوپس در بازی سمپدوریا و اینتر حاضر نشد با ایکاردی دست بدهد. آن بازی لقب «دربی واندا» را به خود گرفت و از آن پس حواشی زیادی برای ایکاردی رقم خورده است.
واندا پس از ازدواج با ایکاردی ایجنت او هم شد. آنها با هم دو دختر دارند و واندا در شش فصل حضور ایکاردی در اینتر، دو بار با این باشگاه مذاکره کرد و قرارداد همسرش را تمدید کرد. او بازیکن مهمی برای اینتر بود، ولی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود که بازوبند کاپیتانی از او پس گرفته شد. در آن هنگام ابهام زیادی درباره آینده او وجود داشت و مذاکرات بر سر تمدید قراردادش ادامه داشت اما رفتار او و واندا باعث شد که اوضاع خراب شود.
ماجرا به جایی رسید که لوچیانو اسپالتی، مربی اینتر بازوبند را برای همیشه از او گرفت و اوضاع پس از آن که آنتونیو کونته به اینتر آمد بدتر هم شد.
 کونته به این نتیجه رسید که هیچ کاری با ایکاردی نداشته باشد و او را به باشگاه‌های دیگر واگذار کند. ایکاردی به دلیل اینکه از تمرینات اینتر کنار گذاشته شده بود از باشگاه شکایت کرد و تلاش کرد که ۵/ ۱ میلیون یورو غرامت از این باشگاه دریافت کند. به این ترتیب اینتر تلاش کرد او را واگذار کند و واندا پاری سن ژرمن را برای او انتخاب کرد.
دو روز پیش، قرارداد قرضی ایکاردی با پی‌اس‌جی به پایان رسید اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کامل لیگ فرانسه و تعطیلی موقت لیگ‌های دیگر منجر به ابهامات فراوانی درباره آینده بازیکنان شده است. با این حال، واندا و پی‌اس‌جی با هم مذاکره کردند و او از اینتر خواست که مبلغ درخواستی‌اش را کم کند تا انتقال او به پاری سن ژرمن قطعی شود.
حالا انتقال او با ۵۰ میلیون یورو به همراه ۷ میلیون یورو پاداش انجام شده است. اینتر نمی‌خواهد این بازیکن به ایتالیا برگردد و‌بندی در قرارداد انتقال او درج شده که طبق آن، اگر این بازیکن به باشگاهی ایتالیایی فروخته شود، ۵/ ۱۴ میلیون یورو به اینتر خواهد رسید.
حالا که دوران حضور او در اینتر سرانجام به پایان رسیده است، به احتمال زیاد واندا نقشی پررنگ در ادامه دوران ورزشی همسرش خواهد داشت. هرچه باشد قرارداد او با پی‌اس‌جی تا ۳۱سالگیاش ادامه دارد و در سال‌های آتی، مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او برقرار خواهد بود، به‌ویژه که پی‌اس‌جی باشگاه ثروتمندی است.
منبع: دیلی استار

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *